י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

חשוד עקץ קשישים ונכים ונתפס על חם: זה הסכום שגרף לכיסו

חשוד בן 50 נעצר בתל אביב בחשד לעוקץ עשרות קשישים ונכים. החשוד, תושב העיר, גנב את פרטי כרטיסי האשראי של קורבנותיו והשתמש בהם לביצוע עשרות עסקאות. בנוסף, הוא חשוד בגניבת שעון יוקרה. המשטרה קוראת לציבור להיזהר

חשוד עקץ קשישים ונכים ונתפס על חם: זה הסכום שגרף לכיסו
החשוד בעוקץ קשישים צילום: דוברות המשטרה

אתמול (שני) עצרו שוטרי תחנת לב ת"א בשעת מעשה, חשוד בעוקץ קשישים ונכים בהיקף של עשרות עבירות באמצעי תשלום וגניבת שעון יוקרה מחנות. כך, גרף החשוד לכיסו כ 200,000 ₪.

לאחר קבלת דיווחים מחברת אשראי על חשד למרמה בכרטיסי אשראי, ניהלו חוקרי תחנת לב ת"א חקירה בגין פרשייה רחבת היקף של הונאות קשישים בתל-אביב, במהלך החודשים האחרונים.

על פי החשד, נהג החשוד, תושב ת"א בשנות ה50 לחייו,  לעקוב אחרי קרבנות נכים או קשישים, ובאמתלות שונות, למשל הצעה לסייע עם הכרטיס בכספומט, לדלות את פרטי כרטיסי האשראי שלהם או לצלמם.

בהמשך לכך, ביצע על פי החשד, עשרות עיסקאות בעסקים רבים לרבות במלונות, מסעדות, חנויות בגדים ותכשיטים,  בשווי של עשרות אלפי שקלים על חשבונם של הקשישים, חלקם באותו יום או בטווח ימים בודדים.

בנוסף, הצליחו החוקרים לאסוף ראיות לבסס חשד, על פיו, גנב החשוד  ביום 10.7.24 שעון בשווי של כ 146 אלף ₪ מחנות בקניון רמת אביב בת"א.

במסגרת החקירה, החוקרים אספו מגוון רחב של ראיות וממצאים ואיתרו את החשוד במעשים  ואתמול, ניהלו מעקב אחר החשוד, ועצרו אותו כשהבחינו בו מנסה להשיג פרטי האשראי של קשיש בן 91 ברחוב ברודצקי בת"א. היום יבקשו השוטרים להאריך את מעצרו בבימ"ש השלום בת"א והחקירה נמשכת.

עוקץ חשוד מעצר תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}