י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
חורג ממנהגו

הסיפור החריג שחשף הגרא"ש שטיגליץ: החתן שננטש על ידי אביו

"אי אפשר לספר ולתאר את מה שהבחור הזה עבר", אומר הגרא"ש שטיגליץ שליט"א, מרבני ביתר עילית ומגדולי הדיינים בדורנו • הרב חורג ממנהגו עם בקשה מיוחדת לציבור • "התומכים יזכו לגעזונט (בריאות) פרנסה ונחת לבני חיי מזוני ורויחי"

הסיפור החריג שחשף הגרא"ש שטיגליץ: החתן שננטש על ידי אביו
הגרא"ש שטיגליץ צילום: באדיבות המצלם

סיפור עצוב ומזעזע של יהודי חרדי שהקים משפחה לתפארת, וביום מן הימים החליט לנטוש את כל בני משפחתו, ולעזוב את דרך התורה ומהצוות, כשמכאן ולהבא הוא אינו מוכן לשאת עוד בעול גידולה ילדים, ואינו נוטל חלק בפרנסתם ובדאגה לכל מחסורם. 

לעזרה לחתן שיגיע לחתונה בשמחה הקליקו כאן>>>

העול כולו נפל על האם, שבקושי רב הצליחה לעמוד בו. 

מקרה קשה צילום: קופת העיר


אבל בחור הישיבה התאושש, נשך שפתיו בכאב גדול, כבש את פניו בקרקע מהבושה הנוראה על אשר עשה אביו, ו... התחזק ביתר שאת בלימוד התורה! 

הגרא"ש שטיגליץ שליט"א, מגדולי הדיינים בדורנו ומרבניה הבולטים של ביתר עילית, פונה לציבור בבקשה חריגה מאוד ומבקש לתרום לעזרתו של חתן צדיק, ירא ושלם, עובד ה' באמת ובתמים, הזקוק לעזרה דחופה לקראת חתונתו המתקרבת. 

הרב שליט"א מספר כי החתן הנו "אחד מן הבחורים החשובים המיוחדים כאן בעירנו עיר התורה והחסידות ביתר, בחור שזוכה לשבת באהלה של תורה. בחור שלומד באחת מהישיבות החשובות כאן בארצנו הקדושה. הוא יושב ולומד יומם ולילה, והגיע לאן שהגיע!". 

אבל ההשקעה הזאת לא באה לו בקלות: "הבחור עבר הרבה קשיים, שיכלה הזמן ולא יוכלו לספר ולתאר את מה שהבחור הזה עבר, את הניסיונות והקשיים.

"לצערנו הרב לפני כמה שנים אביו עזב אותו לאנחות, עזב את דרך התורה והמצוות, והשאיר אותו לבד עם אמא שלו ומעל כל זה היה לו הרבה קשיים, והוא התגבר כל יום כארי לעבוד את הקב"ה במסירות נפש ממש.

"לכן אקרא מעומק הלב, שכדי שהוא יוכל להגיע לחתונה כמו שצריך וכרגע המצב הוא מאוד מאוד קשה, הבית ריק לגמרי, ורוצים בס"ד העסקנים החשובים לקחו על עצמם כדי להגיע למצב שהחתן יזכה להגיע לחתונה בלב שמח מתוך שמחה מתוך שפע.

"ולכן אקרא שכל אחד ואחד, היכן שהוא נמצא וכל אחד יש לו קרבה וזיקה וערבות לכזה בחור, לחזק אותו ולעודד ולתמוך בו.

"בוודאי שכל יהודי שיתמוך בחתן החשוב הזה, יזכה לכל הברכות הכתובות בתורת משה: "אורך ימים בימינה בשמאלה עושר וכבוד", הוא יזכה לגעזונט (בריאות) פרנסה ונחת לבני חיי מזוני ורויחי". 

לעזרה לחתן שיגיע לחתונה בשמחה הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הגרא"ש שטיגליץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}