י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"חייבים לשנות"

השלט שקיבל את באי ועידת המשפט: "ברוכים הבאים לוועידת הדיקטטורה"

משתתפי וועידת המשפט שהגיעו היום לכנס בתל אביב נתקלו בשלט ענק שמברך אותם על הגעתם לוועידת הדיקטטורה. מאחורי השלט עומדים פעילי מפלגת נעם שמסבירים: "את הדיקטטורה הזאת חייבים לשנות, ובהקדם"

השלט שקיבל את באי ועידת המשפט: "ברוכים הבאים לוועידת הדיקטטורה"
המחאה מול ועידת המשפט צילום: באדיבות המצלם

עשרות פעילים של מפלגת נעם הגיעו הבוקר (שלישי) והפגינו מול ועידת המשפט שמתקיימת היום בתל אביב שעוסקת סביב הנושא 'דמוקרטיה תחת אש'. המפגינים הניפו בכניסה לוועידה שלט ענק ובו תמונה של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג-און ולצידה הכיתוב 'ברוכים הבאים לועידת הדיקטטורה'. "מטרת ההפגנה היא להציף לתודעה הציבורית את הדיקטטורה של מערכת המשפט ואת התעלמותה מהרוב הבריא של העם", הסבירו במפלגת נעם.

המחאה מול ועידת המשפט צילום: באדיבות המצלם

בין המשתתפים בהפגנה הייתה גם גליה חושן, אימה של הדר הי"ד שנרצחה במסיבת הנובה: "תתביישו. אתם לא לרשות העם שלכם, אתם לא לרשות המשפחות השכולות שסותמים להם את הפה, אתם לא למען משפחות החטופים. אתם נותנים את עצמכם למען ארגוני הטרור האנטישמי שמנסים להרוס לנו, לבגוד בנו. איך אתם יכולים להיות בעד האויב ונגד העם שלכם? איפה הלב שלכם נמצא?".

"אתם מנותקים. כבר שנים נמצאים במגדל השן וחושבים שכל העם מטומטם. צברתם כוח הרסני ומשחית. הרגשתם שאתם עושים מה שאתם רוצים והעם שותק. לא עוד. השביעי לעשירי לא שינה אצלכם כלום, אבל כן שינה בעם, והעם מפסיק לשתוק. אתם מנותקים, אני מציעה לכולכם במקום לנהל את הוועידה פה - רדו לדרום. תבקרו בבארי, בנחל עוז, בשדה תימן. תסתכלו בעיניים של המפלצות ואז תשבו ותחשבו איך אתם חיים. תתעוררו ושחררו אותנו מהדיקטטורה שלכם".

מפעלי נעם נמסר בתגובה להפגנה: "מערכת המשפט שלנו חולה. מערכת המשפט שלנו היא חבורה סגורה שערכיה אינם מצייגים את הקונצנזוס הלאומי הרחב. היעוץ המשפטי ובית המשפט העליון פעם אחר פעם חותרים נגד האינרטסים האסטרטגיים, הביטחונים ומהותיים של מדינת ישראל.  באפס סמכות הם יוצרים חור שמטביע את ספינת החלום הציוני. אנחנו כאן כדי להזכיר להם שהם דיקטטורים ולעם ישראל שחייבים להתעורר".

מפלגת נעם ועידת המשפט הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}