ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
פעולה מהירה

לקראת הריסה: מופה בית המחבל שרצח את השוטרים בתרקומיא

כוחות צה"ל מיפו את ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי ביום ראשון במעבר תרקומיא, בו נהרגו רס"ם רוני שקורי, רנ"ג הדס ברנץ ופקד אריק בן אליהו הי"ד

לקראת הריסה: מופה בית המחבל שרצח את השוטרים בתרקומיא
מיפוי בית המחבל מהפיגוע בתרקומיא צילום: דובר צה"ל

כוחות הנדסה של חטיבת יהודה יחד עם גדוד 941 פעלו הלילה (בין שני לשלישי), בכפר אידנא שבחטיבת יהודה, למיפוי ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי ביום ראשון במרחב תרקומיא, לקראת הריסת בית המחבל.

תיעוד מפעילות הכוחות למיפוי בית המחבל צילום: דובר צה"ל

כזכור, בפיגוע נפלו שלושה שוטרים: רס"ם רוני שקורי, רנ"ג הדס ברנץ ופקד אריק בן אליהו הי"ד.

פקד אריק בן אליהו הי"ד, בן 37 תושב קרית גת. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הורים ו-2 אחיות. רנ"ג הדס ברנץ הי"ד, בת 53 תושבת שדה משה. הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, נכדה, הורים ו-5 אחים. רס"מ רוני שקורי הי"ד, בן 61, תושב שדרות. הותיר אחריו אישה, בת, נכדה ושלושה אחים.

בתו של שקורי, ספיר שטרית, נשאה על קברו הספד שלא הותיר עין יבשה: "היית איש צנוע ועניו. הערצתי אותך, את הגדולה שהייתה לך. מי שהכיר אותך יודע: נשמה טהורה ונקייה. מעולם לא עשית רע לאף אחד. אתה ההוכחה שה' לוקח רק את הטובים. אני מקווה שעכשיו אתה שמח כשמור לידך. רק אני יודעת כמה היית מרוסק מבפנים מהמוות שלה. עכשיו אתה קרוב אליה, שניכם יחד תחת כנפי השכינה. תודה על הזכות להיות הבת שלך. נוח על משכבך בשלום אהוב ליבי".

תרקומיא צה"ל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}