י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מצא דרך להתעשר

עובד בכיר ברשות המיסים חשוד שגרף לכיסו מיליוני שקלים

עובד בכיר ברשות המיסים חשוד שגרף לכיסו כ-4 מיליון שקלים מקופת המדינה באמצעות שיטה ייחודית. הבוקר הוא נעצר על ידי המשטרה יחד עם 17 חשודים נוספים המעורבים בפרשה

עובד בכיר ברשות המיסים חשוד שגרף לכיסו מיליוני שקלים
רשות המיסים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך השנתיים האחרונות ניהלו שוטרי מפלג ההונאה של מחוז חוף בשיתוף פעולה עם אגף ביקורת פנים ואגף ביטחון וסייבר ברשות המסים, חקירה סמויה כנגד עובד בכיר במשרד פקיד שומה באזור הצפון ברשות המיסים.

עפ"י החשד אותו חשפו בביקורת פנים של רשות המיסים, פעל החשוד בשיטתיות ע"י כך שביצע זיכויים במירמה של החזרי מס לנישומים תושבי חוץ ואז את כספי הזיכוי לקח לעצמו ביחד עם אחרים בסכום מצטבר של למעלה מארבעה מליון ש״ח.

עפ"י השיטה, החשודים שהינם בין היתר עובדים מרשות המסים, רואי חשבון, אחים בבתי חולים ועוד, חברו יחד להלבנת סכומי הכסף שנכנסו ולהעבירם לשני חשודים מרכזיים בפרשה.

היום (שלישי) עם מעבר החקירה לפן הגלוי פשטו שוטרי מחוז חוף על בתיהם של 17 חשודים ועצרו אותם לחקירה בגין עבירות של הלבנת הון, זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים.

רוב החשודים הינם תושבי חיפה והצפון ש"גויסו" כך עפ"י החשד ע"י החשוד העיקרי לצורך הלבנת ההון.

במהלך החיפושים תפסו השוטרים סכומי כסף גדולים במזומן ומסמכים רלוונטיים לחקירה. בסיום חקירתם ובהתאם לצרכי החקירה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית בבית משפט השלום בעכו.

רשות המיסים שחיתות משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}