ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"הסכם עלוב"

קצינים לנו מול ביתו של גלנט: "אם אתה לא יכול להכריע - לך הביתה"

הקצינים הקימו מאהל מחאה במושב "עמיקם" הסמוך לביתו של השר גלנט, שהו בו במהלך הלילה, ומחו בתוקף על התנהלותו של שר הביטחון: "לא נלחמנו עד עכשיו בשביל לסיים את המלחמה ברפיסות כזאת. אם אתה לא יכול להכריע תניח את המפתחות ותלך הביתה"

קצינים לנו מול ביתו של גלנט: "אם אתה לא יכול להכריע - לך הביתה"
מחאת הקצינים מול בית השר צילום: משאלת עם

קצינים ולוחמים ישנו הלילה (בין שני לשלישי) מול ביתו של השר גלנט במטרה להביע מחאה על התנהלותו בחודשים האחרונים. הקצינים הקימו מאהל מחאה שיפעל בתקופה הקרובה במחאה על התנהלותו של שר הבטחון בלחימה ובפרט בסוגיית ציר פילדלפי והלחימה ברצועת עזה.

ו', קצין במיל' ביחידת מיוחדת אמר במאהל המחאה: "השר גלנט, אנו, לוחמים וקצינים במילואים, הגענו לכאן כדי לומר לך: אם אתה לא יכול להכריע, תניח את המפתחות ותלך הביתה. נלחמנו ונפצענו ברצועת עזה, לא בשביל לסיים את המלחמה הזאת בכזה הסכם עלוב, בכזאת רפיסות".

הקצין ו' במחאה מול בית שר הביטחון צילום: משאלת עם

עוד הוסיף והזהיר: "אם נסיים ברצועת עזה בכזאת תבוסה, בכל יהודה ושומרון והמזרח התיכון תתהפך עלינו מלחמה שהרבה מאוד זמן לא הכרנו. אנחנו מזהירים, וכבר עכשיו רואים את גלי הטרור הולכים וגואים בכל חלקי הארץ. אנחנו חוזרים ואומרים: אם אין לך את היכולת להכריע, תניח את המפתחות ותן אותם למי שמסוגל להכריע".

בארגון "משאלת עם" שיזם והקים את המאהל מסרו: "הגענו לביתו של שר הביטחון גלנט כדי להעביר לו מסר מאלפי לוחמים שמאסו בהתנהלותו הרופסת שתוביל אותנו להפסד. גם בימים הקרובים נמשיך להגיע לביתו של השר ואנחנו קוראים לכל מי שעתיד מדינת ישראל חשוב לו לצאת ולהביע את המחאה החשובה הזאת. השר גלנט - אל תעצום עיניים ואל תתעלם מהסכנה שבפתח".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}