ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הפעם זה סופי

יוליה שמאלוב ברקוביץ' מסיימת את תפקידה ברשת 13 ותוקפת: "הותירו בי צלקת"

המנכ"לית שנאלצה לעזוב את תפקידה לאחר מאבק אגרסיבי מצד ועד העובדים, כתבה: "הפשע שלי הוא בעיקר לטענתם היותי פוליטיקאית- התפקיד כנראה הכי בזוי שאפשר לכהן בו במסגרת העיניים הצדקניות של העובדים. עברתי חרם אכזרי, קשה ולא אנושי"

יוליה שמאלוב ברקוביץ' מסיימת את תפקידה ברשת 13 ותוקפת: "הותירו בי צלקת"
אולפן חדשות 13 צילום: משידורי הערוץ

בחברת רשת המפעילה את ערוץ 13, הודיעו אמש (שני) באופן רשמי על סיום תפקידה של מנכ"לית חברת החדשות, יוליה שמאלוב ברקוביץ', זאת בתום שלושה חודשים סוערים שבהם נאבק ועד העובדים במינויה, עד לסיכום אליו הגיע הועד עם הנהלת החברה על הדחתה.

בערוץ מסרו כי שמאלוב ברקוביץ' תמשיך לכהן כיועצת לרשת 13 לענייני ועדת המדרוג "על פי ההסכם עימה עוד טרם מינויה לתפקיד מנכ"לית החדשות".

מנכ"ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק מסר: "במהלך התקופה שעבדנו זה לצד זה גיליתי אישה חכמה ונחושה. יוליה היא אחת הנשים המנוסות בתחום המדיה והתקשורת, ורשת תמשיך להרוויח מניסיונה העשיר בתפקיד יועצת של הערוץ לענייני ועדת המדרוג".

שמאלוב-ברקוביץ' התייחסה לסיום תפקידה ומתחה ביקורת חריפה על המאבק נגדה: "כל הניסיון העשיר שלי לא נתן לי יום אחד של חסד בפני חלק גדול מעובדי חברת החדשות של ערוץ 13. הפשע שלי הוא בעיקר לטענתם היותי פוליטיקאית- התפקיד כנראה הכי בזוי שאפשר לכהן בו במסגרת העיניים הצדקניות של העובדים", כתבה.

עוד הוסיפה המנכ"לית המודחת: "עברתי חרם אכזרי, קשה ולא אנושי מצד חלק גדול מעובדי חדשות 13. אתם לא רוצים את המינוי שלי? בבקשה, בואו נדבר. ממתי זה נהפך לפשע? חרם זה דבר נורא ואיום. מעולם לא חוויתי פער כזה בין רמת ציפייה והתרגשות לקראת משהו חדש לבין עוגמת נפש שהותירה בי צלקת".

עם ההודעה הרשמית על סיום תפקידה, ברכו בוועד העובדים על ההחלטה: "אומנם באיחור של כמה שבועות, עכשיו זה באמת מאחורינו. תודה לנציגי רשת בדירקטוריון שעמדו בהתחייבותם לעובדים למרות הקשיים שבהם נתקלו. אנו מצפים למינוי מנכ״ל מקצועי לחברת החדשות, שישקם אותה מהמשבר הקשה בתולדותיה, ומתכוונים להתייצב מאחוריו. בהצלחה לגב׳ שמאלוב-ברקוביץ׳ בהמשך דרכה".

יוליה שמאלוב ברקוביץ' ערוץ 13 רשת 13 חדשות 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}