ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי ההצהרה אמש

איזנקוט נגד נתניהו: "קולע לתוך האסטרטגיה האיראנית"

חבר הכנסת גדי איזנקוט תקף את ראש הממשלה נתניהו לאחר הנאום שנשא אתמול בו עסק בציר פילדלפי: "זה דפוס קבוע שחוזר על עצמו - הוא לוקח נושא ויוצר איום קיומי"

איזנקוט נגד נתניהו: "קולע לתוך האסטרטגיה האיראנית"
גדי איזנקוט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת גדי איזנקוט מהמחנה הממלכתי תקף את ראש הממשלה נתניהו על ההצהרה בו הסביר את התעקשותו להיאחז בציר פילדלפי, ואמר: "זה דפוס קבוע שחוזר על עצמו - הוא לוקח נושא ויוצר איום קיומי". 

"הוא משתמש בזה יותר מדי. זה איום שאני לא מקל בו ראש, אבל להפוך את זה לחזות הכול זה עיוות מוחלט", טען.

איזנקוט המשיך: "נתניהו הפך את ציר פילדלפי לאבן הראשה והפך את זה לפסטיבל מספרי סיפורים - במסיבת העיתונאים שלו הוא לא דייק בפרטים רבים שהוא אמר אתמול". 

עוד אמר איזנקוט: "נתניהו קולע לתוך האסטרטגיה האיראנית של התשת ישראל עד הקרבתה, ובמקום לראות את התמונה הכוללת של המלחמה הוא נתקע על ציר פילדלפי". 

במערכת הפוליטית הגיבו אתמול לנאום שנשא ראש הממשלה נתניהו. ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בנאום תגובה להצהרת נתניהו: "ציר פילדלפי לא באמת מטריד אותו, אלא ציר בן גביר סמוטריץ'. זה הטריק החדש שלו כדי למנוע את התפרקות הקואליציה שלו". 

מהמחנה הממלכתי נמסר לאחר הנאום: "נתניהו שיקר היום במצח נחושה כשאמר שהשבת תושבי הצפון נמצאת במטרות המלחמה - נתניהו סירב פעם אחר פעם לדרישת גנץ ואיזנקוט להוסיף את מטרת המלחמה, אבל חמור מכך, שנה למלחמה, הוא מסרב לפעול כדי שזה יקרה".

ציר פילדלפי בנימין נתניהו גדי איזנקוט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}