י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כתב אישום הוגש

תיעוד: כך נכנס השודד לדירת הקשישה במסווה של מדביר

בתיעוד חדש נראה שודד מצויד באקדח נכנס לדירתה של קשישה שנקשרה לכיסא ומביתה נגנב כסף וזהב, עם בגדים של מדביר. בתום חקירה של שוטרי מחוז צפון כתב אישום הוגש כנגדו

תיעוד: כך נכנס השודד לדירת הקשישה במסווה של מדביר
השודד עם האקדח בכניסה לבית צילום: דוברות המשטרה

במהלך חודש יולי התרחש בעיר שפרעם שוד בדירת קשישה ששהתה לבדה בביתה. עם קבלת הדיווח במשטרה, כוחות גדולים של מחוז צפון הוזנקו למקום והחלו בפעולות לאיתור חשודים ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים ושימוש באמצעים טכנולוגיים.

מחומר החקירה עולה, כי לבית הקשישה הגיעו חשודים המחופשים למדבירים כשהם רעולי פנים, ולבושים בסרבלים לבנים. הם דפקו על דלת ביתה וכשפתחה כיוונו אליה אקדחים, כפתו אותה באזיקון ואיימו על חייה.

השודדים נכנסים לבית צילום: דוברות המשטרה

מבית הקורבן נגנבו תכשיטי זהב יקרי ערך, תיקים וכסף מזומן רב כשבסיום נמלטו החשודים מהמקום כשהתכשיטים והמזומן ברשותם וכשהם מותירים את הקשישה אזוקה חרף בקשתה לשחררה.

עוד עולה מחומרי החקירה, כי הנאשם הגיע לזירת האירוע באמצעות רכב שהוחלפו לוחיות הרישוי שלו על מנת להקשות על זיהוי הרכב ולאחר ביצוע השוד הוחזרו הלוחיות המקוריות.

דוברות המשטרההשלל שנתפס אצל השודדצילום: דוברות המשטרה

לאחר מצוד, שארך ימים, תוך ביצוע פעולות חקירה רבות, נעצרו מספר חשודים ובמהלך חיפוש בבית בעת המעצר אותרו תכשיטים אשר נשדדו מהקורבן.

בתום שלב חקירה, הוגש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום הליכים כנגד תושב שפרעם בן 36 באמצעות פרקליטות מחוז חיפה בבית משפט המחוזי בחיפה.

 

 

כתב אישום קשישה שודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}