ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי "מבצע ארנון"

בחמאס מודים שרצחו את החטופים, "הוצאו הנחיות חדשות"

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, אמר כי לאחר "מבצע ארנון" לחילוצם של נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, "הוצאו הנחיות חדשות לשומרים לגבי הטיפול בהם אם צבא הכיבוש יתקרב למקום מעצרם"

בחמאס מודים שרצחו את החטופים, "הוצאו הנחיות חדשות"
משפחות החטופים בגבול עזה צילום: מטה משפחות החטופים

אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אמר כי "רק נתניהו וצבא הכיבוש נושאים באחריות מלאה להרג האסירים לאחר ששיבשו בכוונה כל עסקת חילופי שבויים למען אינטרסים צרים", בנוסף טען. "להרג מכוון של עשרות אסירים באמצעות הפצצה אווירית ישירה".

הוא הוסיף: "אנו אומרים לכולם בבירור שלאחר תקרית נוסייראת (מבצע ארנון לחילוצם של נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו), הוצאו הנחיות חדשות למוג'אהדין שהוקצו לשמור על האסירים בנוגע לטיפול בהם אם צבא הכיבוש יתקרב למקום מעצרם".

הוא המשיך: "ההתעקשות של נתניהו לשחרר את האסירים באמצעות לחץ צבאי במקום סיום עסקה תביא לכך שהם יחזרו למשפחותיהם בתוך ארונות קבורה ומשפחותיהם יצטרכו לבחור אם הם מתים או חיים".

אתמול כזכור חולצו גופותיהם של ששה חטופים לאחר שנמצאו בתוך מנהרה ברצועת עזה. חמאס גם פרסם היום סרטון שבו מוצגים ששת החטופים שנרצחו בסוף השבוע האחרון וגופותיהם הוחזרו לישראל במבצע צבאי. בסרטון מוצגים החטופים הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב ואורי דנינו הי"ד. לא ברור מתי הסרטונים של החטופים צולמו.

חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}