ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי רצח החטופים

הורי החטוף בטור ב"ניו יורק טיימס": "האם בננו הבא בתור?"

הוריו של החטוף עידן אלכסנדר כתבו טור מיוחד ל"ניו יורק טיימס" לאחר רצח ששת החטופים. בטור הם תקפו את רה"מ: "רציחתו של עידן הופכת לאפשרות הסבירה - ואין לנו אמונה ברצון של נתניהו לשנות זאת"

הורי החטוף בטור ב"ניו יורק טיימס": "האם בננו הבא בתור?"
עידן אלכסנדר צילום: באדיבות המשפחה

בטור מיוחד ל"ניו יורק טיימס" מספרים הוריו של החטוף עידן אלכסנדר, עדי ויעל, על החשש מרצח בנם החטוף ברקע השבת גופותיהם של ששת החטופים שנרצחו בשבוע שעבר. 

"ב-331 הימים האחרונים העולם אכזב את בננו ואת שאר החטופים. ממשלת ישראל נטשה אותם; יותר מדי מדינות התעלמו; ולמרות שאנחנו מודים לממשל האמריקני על תמיכתו - מאמציו טרם נשאו פרי", כתבו. 

עוד הוסיפו ההורים: "בחודש שעבר העולם צפה בהוריו של הרש משתפים את סיפורו בוועידת המפלגה הדמוקרטית. רייצ'ל, שנראתה קטנה לצד הפודיום וג'ון, שהשתופף מעל המיקרופון, דיברו ברגש ובבהירות. בלב כבד צפינו מחדש בנאום שלהם אתמול, שעות לאחר שנודע כי הגופות של הרש ושל חמישה חטופים נוספים חולצו על ידי צה"ל". 

"כתוצאה מאכזריות חמאס והאדישות של ישראל, שני אנשים שהפכו למשפחה עבורנו שילמו את המחיר הגבוה ביותר. אנו מיוסרים מכאב על הרצח האכזרי של הרש, ומפחד שבננו עידן יפגוש בקרוב גורל דומה.

שום דבר מזה לא היה צריך לקרות. מאז אוקטובר, יחד עם ג'ון, רייצ'ל ושאר משפחות החטופים, אנחנו הזהרנו שללא עסקה שתשיב את יקירינו הביתה - הם עלולים להיהרג בשבי. כל יום כבני ערובה מעמיד את חייהם בסכנה גדולה יותר. למרות האזהרות, לאחר הפסקת אש זמנית אחת, ששחררה יותר מ-100 חטופים, חווינו דחייה אחר דחייה".

ההורים הוסיפו ושיתפו כי "אנחנו חיים בייסורים כל יום שעובר בלי הבן שלנו. התאבלנו על אובדן של כל חטוף, ביניהם האמריקנים ג'ידו ווינשטיין, גדי חגי ואיתי חן שנרצחו ב-7 באוקטובר וגופותיהם נחטפו. אך עד אתמול נאחזנו בתקווה ששאר החטופים חיים. ידענו שהתקווה איננה ערבון. ידענו שהיינו קרובים יותר לאבד את התקווה עם כל קריסה של סבב משא ומתן נוסף". 

את הטור סיימו עדי ויעל בפנייה לבנימין נתניהו: "מר ראש הממשלה, אנו דורשים שתקיים את הערכים היהודיים שאנו חולקים ותתעדף את החטופים, שחייהם עדיין בידיך. הביטוי 'תיקון עולם' הוא ליבת המשמעות של להיות יהודי. אנו סומכים עליך שתעזור לתקן את העולם, שתשיב את החטופים הביתה ותסיים אחת ולתמיד את כל הסבל שהמלחמה הזו גרמה".

מלחמת חרבות ברזל ניו יורק טיימס חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}