ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"הביע תסכול וזעם"

הבית הלבן: "ביידן הדגיש כי מנהיגי חמאס נושאים באחריות לרצח החטופים"

הנשיא ביידן וסגנית הנשיא האריס נפגשו בחדר המצב של הבית הלבן עם צוות המשא ומתן ברקע רצח החטופים. הבית הלבן מסר כי "הנשיא ביידן הביע את התסכול והזעם שלו על הרצח"

הבית הלבן: "ביידן הדגיש כי מנהיגי חמאס נושאים באחריות לרצח החטופים"
הבית הלבן צילום: Pixabay

נשיא ארה"ב ביידן וסגנית הנשיא האריס נפגשו היום (שני) בחדר המצב בבית הלבן עם צוות המשא ומתן, ברקע רצח ששת החטופים שבתוכם היה האזרח האמריקהי הרש גולדברג-פולין. 

הבית הלבן מסר כי "היום, הנשיא ביידן וסגנית הנשיא האריס נפגשו בחדר המצב של הבית הלבן עם צוות המשא ומתן על עסקת בני הערובה בארה"ב בעקבות רצח האמריקני הרש גולדברג-פולין וחמישה בני ערובה נוספים על ידי חמאס". 

עוד נמסר: "הנשיא ביידן הביע את התסכול והזעם שלו על הרצח, ואישר מחדש את החשיבות של לחייב את מנהיגי חמאס לשאת באחריות". 
 
"במהלך הפגישה קיבלו הנשיא ביידן וסגן הנשיא האריס עדכון מצוות המשא ומתן של ארה"ב על מצב הצעת הגישור שהתווה ארה"ב, קטאר ומצרים. הם דנו בצעדים הבאים במאמץ המתמשך להבטיח את שחרור בני הערובה, כולל המשך התייעצויות עם המתווכים השותפים קטאר ומצרים". 

מוקדם יותר אמר נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כי נתניהו לא עושה מספיק כדי להגיע לעסקה לשחרור חטופים. בסביבת ראש הממשלה הגיבו: "תמוה שנשיא ארצות הברית לוחץ על ראש הממשלה שהסכים להצעה האמריקנית כבר ב-31 במאי ולהצעת הגישור האמריקנית ב-16 באוגוסט, ולא על סינוואר שממשיך לסרב בתוקף לכל עסקה".

קמלה האריס מלחמת חרבות ברזל הנשיא ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}