י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ברקע הטרור הפסיכולוגי

ההצעה של חנוך דאום: ככה נוריד את סינוואר על הברכיים

"זה אמור ליצור לחץ גדול על חמאס. יש לי חברים כעת במילואים והם אומרים לי - זו לגמרי משימה אפשרית"

ההצעה של חנוך דאום: ככה נוריד את סינוואר על הברכיים
חנוך דאום צילום: Moshe Shai/FLASH90

לאחר הזעזוע מרציחתם של ששת החטופים הצעירים שגופתיהם הושבו לישראל בסוף השבוע -וברקע פרסום סרטוני הטרור הפסיכולוגי של חמאס, הקומיקאי הימני חנוך דאום מציע להשתלט על צפון הרצועה ולהוריד את חמאס וסינוואר על הברכיים.

בדף הפייסבוק שלו כתב דאום: "בואו נשים בצד לרגע את מה שבמחלוקת - עסקת חטופים תמורת נסיגה מציר פילדלפי - ונתרכז במה שכולנו מסכימים עליו: חמאס הוציא להורג בדם קר שישה חטופים חסרי אונים וחסרי ישע. 
כדור בראש ובעורף". 

"מאז השואה", כותב דאום, "יהודים לא היו כה חסרי הגנה. כעת חמאס גם מודיע שישחרר סרטונים של ששת אחינו ואחיותינו. זה כמו אגרוף בבטן. קשה לנשום רק מהמחשבה על כך". 

"אז נניח כאמור רגע בצד למחלוקות ובואו נחדד את מה שכולנו מסכימים לו: זו השפלה לאומית ועל השפלה לאומית ישראל חייבת להגיב. ובעוצמה". 

הוא מציע: "גיורא איילנד הציע אמש שישראל תשתלט סופית על צפון הרצועה. תפנה את מאתיים אלף העזתים שנותרו שם. זה אמור ליצור לחץ גדול על חמאס ואולי יקדם עסקת חטופים. יש לי חברים שם כעת במילואים והם אומרים לי - זו לגמרי משימה אפשרית. עשינו דברים מורכבים בהרבה". 

דאום תוהה: האם לא ראוי לעשות זאת כעת בתגובה לטבח הנורא הזה? 
האם יתכן ששחיטת שישה יהודים במנהרה תעבור ללא תגובה?"

מוקדם יותר פרסם ארגון הטרור חמאס סרטון שכולל את דבריהם של החטופים שנרצחו במנהרה ברפיח על ידי מחבליו.

בסרטון מציגים את עצמם עדן ירושלמי (23), אורי דנינו (25) ואלמוג סרוסי (27 מרעננה). כמו כן מופיעים בתיעוד גם כרמל גת (39), הרש גולדברג פולין ואלכס לובנוב (32) מאשקלון. על פי ארגון הטרור חמאס, בזמן הקרוב הוא יציג את ההודעות האחרונות שלהם. בסרטון המדובר, החטופים רק מציגים את עצמם.

חמאס חטופים יחיא סינוואר חנוך דאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}