י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"לא הפייק הראשון"

מי צודק? ינון מגל התכסח עם בן כספית ברשת ואיים בתביעה

על רקע הפרסום כי משפחות התצפיתניות נפגשו עם בכירי ערוץ 14 ושמעו ממגל כי הערוץ לא יתמוך בעסקה שתפיל את הממשלה, מגל וכספית התקוטטו ראש בראש ברשת

מי צודק? ינון מגל התכסח עם בן כספית ברשת ואיים בתביעה
ינון מגל/בן כספית צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ברקע הפרסום ב"ערוץ 12" כי משפחות התצפיתניות ששבויות בידי חמאס נועדו לפגישה עם בכירי המגישים ב"ערוץ 14" וניסו לגייס אותם לתמוך בעסקה לשחרור חטופים, העיתונאים בן כספית וינון מגל התקוטטו ברשת X.

לפי הפרסום ב"ערוץ 12", ההורים של התצפיתניות נועדו עם המגישים בכירים של ערוץ 14 בהם יעקב ברדוגו וינון מגל וניסו לדבר על לבם שיביעו תמיכה בעסקת חטופים. בדיווח נטען כי מגל אמר להורים שהערוץ לא יתמוך בעסקה כיוון שזו בהכרח תפיל את הממשלה.

מי שמיהר לפרסם את הדיווח בחשבון שלו היה בן כספית, יריבו לשידור הרדיו היומי של ינון מגל. "האמת הפשוטה והמצמררת", כתב כספית על הדיווח.

ינון מגל זעם על כך והגיב: "נשמה, זה לא הפייק הראשון בקריירת הפח שלך שאתה מפרסם".

כספית השיב: "נשמה, אני מודה: הקריירה שלי צנועה ונטולת הישגים, בניגוד לשלך. מסתפק בידיעה שמעולם לא פוטרתי, אולצתי להתפטר או נחקרתי. ולגבי הפייק: אז קדימה, מכיוון שמדובר בעניין חמור, תתבע. את ערוץ 12, אותי, את כולם. ממתין בכיליון עיניים. ספוילר: זה לא פייק".

בהמשך צייץ מגל: "היי בנצ'וק זה אמנם לא הפייק הראשון שאתה מהדהד, אבל הפעם אם לא תמחק את השקר הזה תוך 10 דקות אתבע אותך. בתרעלה 12 ובמיכל רעילן אטפל בנפרד בידידות".

ינון מגל בן כספית תצפיתניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}