י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי דבריו אתמול

מתקפה על גלנט בישיבה הממשלה: "דבריו מעודדים אותם לרצח נוסף"

בישיבת הממשלה התייחסו השרים לדרישתו של השר גלנט להעלות מחדש לדיון בקבינט את ההחלטה בעניין ציר פילדלפי. ברקת: "הדיונים בתקשורת ודברי גלנט מעודדים אותם לרצח נוסף"

מתקפה על גלנט בישיבה הממשלה: "דבריו מעודדים אותם לרצח נוסף"
השר גלנט צילום: דוברות משרד הביטחון

היום (שני) נערכה ישיבת ממשל ברקע רצח ששת החטופים, ודבריו של שר הביטחון גלנט לפיהם יש להעלות מחדש בקבינט את ההחלטה בעניין ציר פילדלפי. במהלך הישיבה שר הכלכלה ברקת אמר: "הדיונים בתקשורת ודברי גלנט מעודדים אותם לרצח נוסף", כך לפי "חדשות 12". 

שר התקשורת שלמה קרעי אמר בדיון לנתניהו: "ראש הממשלה, עד היום מאשימים אותך ברצח רבין. אתמול, במשך שעה שלמה הופיע על המסך השלט "ביבי רוצח". זו הסתה פרועה שחייבת להדיר שינה מעיני גורמי אכיפת החוק, שלא עושים דבר. היעוץ המשפטי והפרקליטות לא יוכלו לומר – חס וחלילה – שהכתובת לא הייתה כתובה על הקיר". 

עוד הוסיף: "נאמר כאן שלא שמענו אמירה מספיק חזקה משר הביטחון. במילים אחרות, הוא אמר שצריך להיכנע לסיינואר. זה בעצם לומר לו: רצחת שישה? תרצח עוד כמה וככה תקבל את כל דרישותיך. הוא לא נושא-ונותן מול הטרוריסטים, אלא נותן-ונותן". 

השר גולדקנופף אמר: "לא יכולה להיות סלחנות ליאיר לפיד שאומר שראש הממשלה אחראי לרצח החטופים. הוא הפך לשותף של איימן עודה. הממשלה צריכה להוקיע את ההתנהגות הברוטלית הזו נגד ראש הממשלה והשרים. יש פה נציגה של היועמ"שית - האם מותר לקרוא ככה לאדם רוצח?! איך אתם נותנים לזה לקרות?".

ראש הממשלה נתניהו הזכיר בדיון את סוגיית ההצבעה, ובזמן ששר הביטחון לא נכח בחדר עקץ את גלנט בלי להזכיר אותו בשמו: "היה מי שרצה לבטל את ההחלטה האסטרטגית שקיבלנו בקבינט. וזאת כניעה לחמאס ולטרור!".

יואב גלנט יחיא סינוואר יצחק גולדקנופף יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}