י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נופשים בלי אבא

נחתם בהצלחה מרובה מערך נופשוני הקיץ של ארגון 'זה לזה'

נופשוני הקיץ יצאו לדרך לאחר התייעצות ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, שהורו להנהלת הארגון לקיים את הנופשונים על אף המצב בארץ הקודש, לדבריהם הדבר נחוץ מאוד למשפחות וליתומים. | בארגון מסכמים בסיפוק את המערך האדיר של נופשוני הקיץ של הארגון | כ2000 יתומים ויתומות המתמודדים עם כאבם בכל ימות השנה יצאו להתאוורר ולאגור כוחות לקראת שנת הלימודים הבאה

נחתם בהצלחה מרובה מערך נופשוני הקיץ של ארגון 'זה לזה'
קייטנת זה לזה צילום: יח"צ

אתגרים ומשברים, חסכים ודמעות - כל אלה נשכחו כלא היו בימי הנופשונים הייחודיים שארגון 'זה לזה' העניק לאלפי ילדים יתומים בנופש קיצי עתיר חוויות, שמטרתו להעניק ליתומים הרכים רגעי שמחה, חוויה ומנוחה, ולהכין אותם בכוחות מחודשים לשנת הלימודים הבאה.

ואכן, מסכמים בסיפוק רב את המערך האדיר של נופשוני הקיץ של הארגון. כ2000 יתומים ויתומות המתמודדים עם כאבם בכל ימות השנה יצאו להתאוורר ולאגור כוחות לקראת שנת הלימודים הבאה, כשהם זוכים לשעות של קורת רוח ותוכניות מוקפדות על טהרת הקודש.

בשבוע הראשון של ימי בין הזמנים, השתתפו הילדים החברים במסגרות השונות של 'זה לזה', למערך מחנות קיץ ייחודיים עשירים בפעילות מגוונת ואנרגטית, כשהם זוכים לשעות של קורת רוח ותוכניות מוקפדות על טהרת הקודש. הרושם החיובי של הנופשונים גרר תגובות נלהבות וחיוביות של התרוממות ותקווה מצד היתומים והיתומות שבעצמם ניגשו אל אנשי 'זה לזה' ובירכו אותם על פועלם מעומק הלב, ומאוחר יותר - של בני משפחה קרובים, מחנכים ורבני הקהילות.

במסגרת מערך נופשני הקיץ, יצאו גם השנה הבחורים היתומים החברים באגף "בני עליה" שע"י ארגון 'זה לזה' ליום התרעננות וחילוץ עצמות בהרי ירושלים, בראשות יו"ר הפרויקט, המחנך הדגול הרב פנחס ברייער. יום זה מהווה הזדמנות חשובה להתחדשות ולבניית חוסן רוחני.

כמו כן, יותר מ-500 ילדים יתומים מהמערך החונכים הארצי "בני מלכים" השתתפו בנופשון הקיץ השנתי והמרגש של ארגון 'זה לזה', בראשות הרבנית רוטנברג. הילדים שרו בקומזיץ מרגש וסוחף, שהיה אקורד הסיום ליום פעילות עשיר בחוויות מרתקות ואתגרי אקסטרים שונים.

יח"צקייטנת זה לזהצילום: יח"צ

במהלך ימות השבוע, השתתפו למעלה מ-1000 בנות יתומות מאגף "מחוברות", בנופשון הקיץ שהיה בסגנון מחנה של ממש, למספר ימים, ונהנו מאטרקציות עשירות ומגוונות, ח"כ הרב יעקב אשר העומד לימין הארגון רבות בשנים, שהגיע לשאת דברים במקום, לא הסתיר את התרגשותו, ואמר כי הוא מתפעל מעוצמתו האדירה של הנופשון, שנותן היטב את אותותיו בשמחה שקרנה מכל פינה באולם הענק,

אירוע השיא והחותם במחנה הקיץ השנתי היו שעות גדושות ומלאות שמחה רגש וגעגוע, כשהרבנית רוטנברג תליט"א נשיאת הארגון הגיעה למקום ונפחה בהם רוח חיים ותעצומות נפש במשך שעות רבות, בשירי שמחה עידוד וחיזוק.

בסיומו של מערך נופשוני קיץ עתיר חוויות לאלפי יתומים מסכמים בארגון: הילדים והנערים, כמו גם בנות בית יעקב, מעידים על שינוי האווירה החיוני כל כך דווקא בימים אלה, ומציינים כי בשנה האחרונה נוספו למעגל היתמות והאובדן למעלה ממאה וחמישים בני ובנות נעורים חדשים רח"ל. ואולם, דווקא בצמתים הרגישים הללו, מעניק ארגון 'זה לזה' לילדים ולבני הנעורים את המענה הנדרש - מערך נופשוני קיץ מקיף, המעניק להם את ההזדמנות להתאוורר, להתחדש ולחזור לספסל הלימודים מחוזקים ומלאי תקווה.

זה לזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}