י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בפתיחת שנה"ל

השר בן צור: "השכול הכבד שפקד אותנו, השאיר חותם של יגון קודר"

שר העבודה יואב בן צור בפתיחת שנת הלימודים בישיבה התיכונית - טכנולוגית לנוער, ׳תורני עתיד׳: ״השכול הכבד שפקד אותנו אמש, פצע את לבבות כולנו והשאיר בנו חותם עז של יגון קודר. כהנהגה יש לנו מחויבות להמשיך בשליחות החיים למען עתיד ילדינו"

השר בן צור: "השכול הכבד שפקד אותנו, השאיר חותם של יגון קודר"
השר בן צור בפתיחת שנה"ל צילום: באדיבות המצלם

שר העבודה יואב בן צור פתח את שנת הלימודים תשפ״ה בישיבה התיכונית - טכנולוגית לנוער, ׳תורני עתיד - אשקלון׳ שבפיקוח משרד העבודה. אל הסיור המקצועי התלוו מנכ״ל המשרד ישראל אוזן והאגף להכשרות מקצועיות.

בתי הספר של משרד העבודה מעניקים לימודים בוני עתיד: לימודי מקצוע לצד הכשרה והתמחות כבר בזמן הלימודים, במגוון רחב של מגמות המהווים מקצועות חשובים למשק הישראלי. ביניהן ניתן למצוא: אוטוטרוניקה, אופטיקאות, אנרגיה ומערכות הנדסיות, אקו חקלאות, אקו ים, בניית אתרים ושיווק, תכנות וסייבר, חשמל, קולינריה, טכנולוגיות למידה, טכנולוגיות עץ, מערכות תכנון וייצור באמצעות מחשב, עיצוב מדיה, עיצוב צליל, עיצוב תעשייתי ועוד.

תעודות הגמר יאפשרו את שילובם המהיר של בוגרי בתי הספר המקצועיים בצבא ובעולם העבודה לצד קידומם המקצועי לרמות סיווג מקצועי גבוהות יותר לרבות טכנאים והנדסאים.

שר העבודה, יואב בן צור אמר: ״דרך האגף להכשרות מקצועיות במשרד, אנו מכשירים את עתידם המקצועי והאישי של אלפי תלמידים בישראל לעתיד טוב יותר.  בימים טרופים אלו, בהם אנו מתמודדים עם אתגרים ביטחוניים מורכבים, נושא תפילה להשבתם של החטופים, להצלחתם של חיילנו ומאחל לכלל תלמידי ישראל שנת לימודים פוריה ומוצלחת.״

יואב בן צור פתיחת שנת הלימודים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}