י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
40 יום רצופים

גדולי הדור בתפילה נדירה ברחבי העולם: "כדי שהשנה הבאה תהיה טובה מקודמתה"

ארבעים יום רצופים של תפילת גדולי ישראל שליט"א במקומות הקדושים, יחד עם תפילות ב-120 מקומות מסוגלים לתפילה בכל רחבי העולם, זה בדיוק מה שאנחנו חייבים כדי שהשנה הקרובה תהיה טובה יותר מהשנה החולפת • לא מפספסים את ההזמנות

גדולי הדור בתפילה נדירה ברחבי העולם: "כדי שהשנה הבאה תהיה טובה מקודמתה"
הכותל המערבי צילום: פיקסביי

שמחת תורה, שעות הבוקר המוקדמות. יש כאלה שכבר היו בבית הכנסת להקפות בשעה מוקדמת, ויש את אלה שעדיין ישנו אחרי שרקדו עם ספר התורה עד לשעת לילה מאוחרת. האזעקות שפילחו את האוויר, התבררו כעבור שעות ספורות כבעיה הכי קטנה שלנו. מתקפת הפתע הרצחנית של ארגון הטרור חמאס, גבה את חייהם של אלפים, הי"ד.

האם מישהו מאיתנו יכול היה לדמיין את התרחיש הנוראי הזה, כאשר התפלל לשנה טובה ומתוקה, בזמן ההכנה בחודש אלול, בעת טבילת התפוח בדבש בליל החג, בשעה שהתייחד עם קונו ביום הכיפורים?

כיצד היינו נוהגים אחרת, לו היינו יודעים עד כמה נצטרך, באופן פרטי ולמען כלל ישראל, הרבה יותר שמירה, ברכה והצלחה? איך היה נראה חודש אלול שלנו, על מה היינו מתפללים בראש השנה, וכיצד היינו קורעים שערי שמיים ביום הכיפורים?

כולנו לוחצים כאן כדי לזכות לשנה טובה ומתוקה>>

ואם לא די בצרות מבחוץ, הרי שגם אויבי התורה מבית, הרימו ראש במהלך השנה החולפת. קיצוצים משמעותיים בקצבאות ללומדי התורה הקדושה, גזירת המעונות – ועל כולנה: גזירת הגיוס, מתוך מלחמה חזיתית בכל הציבור החרדי, ובגדולי ישראל שליט"א המתווים את דרכנו.

השנה, חייבים אחרת.

כל אחד מרגיש כי הוא מוכרח לנצל את ארבעים ימי הרצון, המתחילים בראש חודש אלול ומסתיימים ביום הכיפורים, כדי לפעול שהשנה הבאה עלינו לטובה, תהיה אכן שנה טובה ומתוקה.

אבל מה בכוחנו לעשות?

בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ראשי ישיבות, אדמו"רים ורבנים מכל החוגים והעדות, הכינו עבורכם ב'ועד הרבנים' את המתווה שכל אחד ואחד מאיתנו צריך בשביל להציל את חיי נפשו ונפשות משפחתו, ולהגנה על כלל ישראל.

כולנו לוחצים כאן כדי לזכות לשנה טובה ומתוקה

במשך ארבעים הימים, יערכו עבורכם תפילות מיוחדות במקומות הקדושים: בכותל המערבי שער השמים, אצל אמא רחל שבוכה ומתחננת עלינו. במירון אצל רבי שמעון בר יוחאי, המקום שממנו יוצא אור גדול לעם ישראל. והצדקה העצומה של כלל ישראל לעניי ועד הרבנים עולה ופותחת שערי אולמות לבקשות שלנו.

מלבד זאת, יקיימו תפילות מיוחדות ב-120 (!) מקומות תפילה מסוגלים, בכל רחבי העולם, בקברות הצדיקים.

ואם לא די בכך, שימו לב למכתב הנדיר של גדולי ישראל שליט"א: "וגם אנו מצטרפים בל"נ לתפילה על תורמי 'ועד הרבנים' ומשפחתם בימי הרחמים והרצון להיכתב ולהיחתם בספר חיים טובים." הם מבקשים עבור התורמים "שינצלו מכל הצרות והמחלות, למלאות משאלות ליבם לטובה, נחת מהצאצאים, ושיצליחו במוסדות החינוך בתוי"ש, זיווגים הגונים, זש"ק, פרנסה בריווח ובנקל, לעשות שמחות בביתם מתוך הרחבה."

מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, מאורי ועיני העדה כותבים במכתבם החריג והנדיר: "ראוי לכל אחד להיות שותף בזה, וגדול כח הציבור יחד הן בצדקה הגדולה בכמות ובאיכות והן בכח התפילה יום יום בשערי השמים, אשר יחדיו המה מגן ושריון להגן מכל צרה ולהחיש ישועה."

בימים אלה, כשכל אחד מאיתנו זקוק לרחמי שמים מרובים, האם נוכל להרשות לעצמנו לעמוד מנגד? זוהי הזדמנות נדירה להיות חלק ממערך תפילה וצדקה רב עוצמה, נפתח את שערי השמים ונזכה לשנה טובה ומבורכת, שנת גאולה וישועה לכל בית ישראל.

כולנו לוחצים כאן כדי לזכות לשנה טובה ומתוקה>>

ועד הרבנים שנה טובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}