י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
דמיונובע

בין מלחמה ודמיון: יום פתוח מרתק ברוח ימים אלו

במבט ראשון נראה שמלחמה ודמיון-נובע הם עולמות שלא נפגשים, אבל ההתעניינות הגוברת בו דווקא בימי המלחמה מעידים שיש קשר הדוק. איך ולמה? – הכל ביום הפתוח הדיגיטלי של מכון דמיונובע

בין מלחמה ודמיון: יום פתוח מרתק ברוח ימים אלו
שיח מעגלי צילום: יח"צ

האם ההתעניינות ההולכת וגוברת בדמיון - הנובע קשורה לימי מלחמה אלה שאתם כולנו מתמודדים? מי שיצפה ב"יום הפתוח הדיגיטלי" של מכון דמיונובע עלול לגלות, להפתעתו או שלא, שאכן יש קשר.

לפרטים נוספים ולהרשמה ליום הפתוח שיתקיים בקרוב , לחצו כאן >>>

היום הפתוח נועד, ראשית כל, להסביר לעומק מה זה דמיון נובע, ומה בינו לדמיון מודרך, עבור רבים שהתחום הזה מסקרן אך לא מוכר, מושך ואולי נשמע מוזר.

יח"צדמיון נובעצילום: יח"צ

במהלכו של היום הפתוח יחשוף עמית קדם, מייסד השיטה, מקרה לדוגמא בו טיפל בחייל שסבל מתסמונת פוסט טראומתית בעקבות הלחימה בעזה (בהסכמתו של החייל, כמובן). לדברי קדם, דווקא הדמיון הופך בשנים האחרונות יותר ויותר לכלי המתאים ביותר לטיפול בטראומות, ובמקרה שיציג ימחיש איך הדמיון הנובע איפשר לחייל להבין איך עוצמת החוויה הקשה שעבר בעזה "התיישבה" גם על מנגנוני נפש קדומים שהתפתחו בילדות בעקבות חוויות שחווה לפני שנים רבות. הבנת המנגנונים, מסביר קדם, מאפשרת לו היום לבחור שלא להיבלע לתוכם, ולא רק לרפא את התופעות הפוסט-טראומתיות, אלא להביא לריפוי עמוק יותר של אותם מנגנונים שהכשילו אותו לאורך כל חייו בלי שהיה מודע להם.

"גם מי שלא עוסק בטיפול והנחייה", מסביר נוריאל אהרן, מנהל מכון דמיון נובע, את הסיבה להתעניינות הרבה השנה, "הרי שהשנה האחרונה זימנה לכולנו כאן במדינת ישראל התמודדות עם ערעור הקיום, ומבחן ליציבות הפנימית. היכולת לבנות יציבות פנימית קשורה קשר הדוק להבנה עמוקה של עצמנו, מה שמאפשר הדמיון, מכיוון שהוא כלי עוקף קיבעונות שכליים ומנגנוני הגנה, המאפשר לנו הצצה לעומק הנפש, והבנה של מנגנוני הכשל שלנו. בשיטה הזו אנו מאמינים גם שכל התשובות נמצאות אצלך, ורק אתה גם יודע איך לפתור את הכשל, ואיך לבחור אחרת. הדמיון הנובע כמו מאפשר לך הצצה אל נקודת אמת פנימית עמוקה, שהיא כמו מעיין שממנו ניתן לשאוב את היציבות הפנימית שמאפשרת להתמודד עם אתגרי השנה הקשה הזו, ואתגרים אחרים שמלווים אותנו כל החיים".

לפרטים נוספים ולהרשמה ליום הפתוח שיתקיים ביום שלישי ז' אלול  ה-10/9 , לחצו כאן>>>

ביום הפתוח יתקיימו ראיונות עם כלל מרצי הקורסים של המכון, ויידונו סוגיות עומק כמו – דמיון נובע ככלי לחיים ואיזה מתנות טמונות בחובו, איך הדמיון הנובע משפיע על היכולת ליצור, מה בין דמיון נובע לריפוי פיזי, מה עקרונות הטיפול בדמיון נובע ומה הייחודיות שלו ככלי טיפולי נוסף עבור מטפלים ותיקים, ועל דמיון נובע כשיטה סדורה ועמוקה עבור אנשים שמעוניינים להיות מטפלים בכלי שורשי, מדויק ומחולל שינוי.

יח"צלהכיר את הדמיון הפנימיצילום: יח"צ

החוויה האישית של מנחי הקורסים, גם היא תסופר ביום הפתוח, ותפרוס מניפה מרתקת של מפגש מחולל מהפך אישי עם השיטה, איש איש ומה ששבה את לבו. מרצי הקורסים באים מעולמות ורקעים שונים ממגוון החברה הישראלית, אך כולם שותפים לתחושה שהדמיון הנובע הוא הכלי המדויק והעמוק ביותר להבין את מפת הנפש של כל אחד ואחת, את הכשלים שהתפתחו בנו לאורך השנים, ואיך גם נוכל לבחור אחרת – מתוך המרכיבים השונים של הפתרון שהנפש שלנו מעלה בעצמה.  

רוצה ללמוד שיטת טיפול פורצת דרך? מכון דמיון נובע מזמין אותך ל: יום הפתוח לקראת הרשמה לקורסי לימוד והכשרה בשנת תשפ"ה יום שלישי ז' אלול תשפ"ה ה- 10 לספטמבר בשעה 20:30
אצלך בסלון במחשב - מפגש בזום, מספר מקומות מוגבל! לחצו כאן להרשמה >>

דמיונובע יום פתוח מרתק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}