ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי רצח החטופים

אם החטוף: אם הוא יירצח, אאשים את רה"מ - לא את חמאס

עינב צנגאוקר, אימו של מתן החטוף בעזה, אמרה כי אם בנה יירצח היא תאשים בכך את ראש הממשלה נתניהו. עינב סיפרה על פגישתה עם ראש המוסד: "הוא אמר לי שבקונסטלציה הפוליטית הנוכחית לא תהיה עסקה"

אם החטוף: אם הוא יירצח, אאשים את רה"מ - לא את חמאס
תיעוד מחאן יונס של חטיפת מתן צנגאוקר צילום: רשתות חברתיות

עינב צנגאוקר, אימו של מתן החטוף בעזה התראיינה ב"כאן רשת ב'" והבהירה לאחר רצח ששת החטופים: "אם חלילה מתן יירצח בשבי אני לא אאשים את חמאס אלא רק את ראש הממשלה וחברי הקואליציה שנותנים לזה יד".

על המתיחות בין גלנט לנתניהו סביב סוגיית ציר פילדלפי אמרה: "זה רק מוכיח לי שמה שראש המוסד אמר לי בחודש מאי, שבקונסטלציה הפוליטית הנוכחית לא תהיה עסקה - נכון. הוא הכחיש אבל זו אמירה שנאמרה לי בארבע עיניים ולמשפחות חטופים נוספות".

אם החטוף הוסיפה: "אנחנו יודעים כי שש הגופות שהושבו אתמול נרצחו על ידי השובים שלהם ברגע שהם הרגישו את הלחץ הצבאי ממש על צווארם". 

"היינו יכולים להציל אותם, שבוע שעבר הם היו בחיים והים הם טמונים באדמה. אני לא רוצה לקבל בשורת איוב על כך שמתן נרצח בשבי". 

לפני כיומיים בתה נטלי נרמסה בידי פרש משטרה שדרך עליה. צנגאוקר התייחסה לכך ואמרה: "היא בסדר, שוחררה אחרי יומיים.נטלי עם חבלות יבשות וכאובה עדיין. אנחנו לא ניתן למציאות הזו שמשפחות של חטופים פעם אחר פעם נקלעות לסיטואציות כאלה שבסופן מגיעה אלימות מצד כוחות הביטחון. אבל צריך להגיד - כוחות הביטחון הם האחים שלנו, הם הלוחמים שבחלקם שבו ועתידים לחזור להילחם ברצועה כדי להחזיר את מתן".

עינב צנגאוקר מתן צנגאוקר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}