י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
ההזדמנות הטובה ביותר

דירת ארבעה חדרים חדשה בבית שמש תימכר ב- 1,980,000₪

זו כנראה עסקת הפריסייל וההזדמנות הטובה ביותר בשוק הנדל"ן: אופציה לרכוש דירת ארבעה חדרים בעיר בית שמש בפחות מ- 2,000,000₪!

דירת ארבעה חדרים חדשה בבית שמש תימכר ב- 1,980,000₪
בית שמש. אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

בחודשים האחרונים הרוכשים והמשקיעים מחפשים לרכוש דירה בשלב "הפריסייל" של הפרויקט. היזמים, מצידם, גילו כי הדרך למשוך רוכשים לפרויקט היא פשוט לרשום בקמפיין הפרסום "פריסייל", אך לדברי אבי ממן, סמנכ"ל השיווק בחברת power group, אין זה נכון: "ההגדרה האמיתית של שלב פריסייל בפרויקט מגורים היא טרם פרסום הפרויקט לכלל הציבור, וזהו, אגב, גם השלב הנכון ביותר להשקיע בפרויקט".

ממן מוסיף: "לפני שפרויקט חדש יוצא לאוויר העולם, הגוף המממן מחייב את היזם למכור מספר דירות מצומצם במכירה מוקדמת, וזאת מכמה סיבות שאין זה המקום להרחיב עליהן. לרוב הדירות הללו נמכרות במחיר הנמוך ממחיר השיווק העתידי באחוזים לא מבוטלים, וזה הזמן הנכון והטוב ביותר להשקיע בפרויקט, ואכן את הרווח רואים ממש בחלוף שבועות ספורים, כשהיזם מסיים את שלב הפריסייל ויוצא לשיווק מאסיבי במחירים גבוהים יותר".

לחצו כאן לעסקת הפריסייל המשתלמת>>>

לדברי ממן, למצוא פרויקט בשלב האמיתי של הפריסייל זו משימה לא פשוטה, היות שרוב החברות היזמיות אינן מציעות את הדירות הללו לציבור הרחב, כדי לא לפגוע במחירים העתידיים בפרויקט. "הצגת המכירה כפריסייל אחרי שלב הפריסייל האמיתי היא רק לצורכי הקמפיין ובכדי למשוך רוכשים. זכרו כי שלב הפריסייל האמיתי (המתבטא במחיר) נסגר מתחת לשולחן", אומר ממן.

ממן מוסיף, כי חברת power group עושה כל שביכולתה כדי לתת לציבור את ההזדמנות לרכוש נכס בפרויקט חדש ובשלב פריסייל אמיתי, לחברת power group  כ- +30,000 חברים רשומים, עוצמה זו מתבטאת באימון של צמרת עולם הנדל"ן והחברות בניה המובילות במשק אשר פרויקט אחר פרויקט מעדיפים לתת לחברי הקבוצה את הדירות בשלב הפריסייל האמיתי ולהנות מריבוי מכירות בזמן מועט ביותר ובמקצועיות חסרת תקדים. " בשלב יציאת הפרויקט לשיווק לציבור הרחב הרוכשים שלנו פוגשים את עליית הערך האדירה ומבינים איזו תשואה נפלאה {ובזמן קצר} הם קיבלו על ההון העצמי שלהם", אומר ממן.

לחצו כאן לעסקת הפריסייל המשתלמת>>>

ההזדמנות הבאה?

בשעה טובה אני שמח לבשר על פרויקט מיוחד בעיר בית שמש, הפרויקט שלנו אשר נמצא בשלב הפריסייל יהיה לאחד מן הפרויקט המדוברים ביותר בעיר ובכלל בעולם הנדל"ן...

אני שמח שלציבור הרחב יש אופציה לרכוש דירת ארבעה חדרים בעיר בית שמש בפחות מ- 2,000,000₪! ובמפרט עשיר ומכבד ביותר.

לחצו כאן לעסקת הפריסייל המשתלמת>>>

את פוטנציאל ההשבחה בבית שמש כולם יודעים ובטח שרובם שמעו על ההתפתחות וקפיצת עליית הערך בשנים האחרונות בית שמש נמצאת במרכז הגאוגרפי של מדינת ישראל, בין גוש דן לירושלים ובין הרי ירושלים לשפלת יהודה. בסוף ספטמבר 2023 אוכלוסיית העיר מנתה מעל 163 אלף תושבים, והיא העיר ה12 בגודלה בישראל, בשנים האחרונות נמכרו ושווקו בבית שמש עשרות אלפי יחי"ד, ובית שמש ממוקמת גבוה ברשימת הערים הגדלות בישראל, עם צפי ל350,000 תושבים, עליית המחירים בבית שמש שברה שיאים בתחום הנדל"ן בישראל, והצפי שתגיע רחוק מאוד ועליית הערך תמשיך.

אם אתם אנשים של הזדמנויות לחצו כעת וקבלו את כלל הפרטים.

לחצו כאן לעסקת הפריסייל המשתלמת>>>

לעסקאות פריסייל נוספות ודירות חדשות פחות מ- 1,000,000₪ לחצו כאן>>>

 

פאוור גרופ נדל"ן בבית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}