י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי חילוץ הגופות

אימו של אורי דנינו הי"ד: "קיבלנו ממנו בכל חודש אות חיים"

עינב דנינו, אימו של אורי הי"ד שגופתו חולצה מעזה, סיפרה בריאיון על בנה: "אחרי שלושה חודשים התחלנו לקבל כמעט בכל חודש אות חיים. ידענו שהצבא שלנו שם ועושה את הכול בשביל אורי"

אימו של אורי דנינו הי"ד: "קיבלנו ממנו בכל חודש אות חיים"
אורי דנינו הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

עינב דנינו, אימו של אורי דנינו שנרצח בשבי וגופתו חולצה בסוף השבוע לצד חמש גופות נוספות, סיפרה הבוקר ל"כאן רשת ב'": "אחרי שלושה חודשים התחלנו לקבל כמעט בכל חודש אות חיים. ידענו שהצבא שלנו שם ועושה את הכול בשביל אורי. הוא היה קסם, היינו בטוחים שזה ייגמר אחרת. הוא פייטר".

על השמועות ברשתות אמרה: "למרות השמועות ששמענו דרך הטלגרם ואינסטגרם - זה היה מזעזע עוד לפני שהתעדכנו - חשוב לי להבהיר - שלפני ששולחים הודעה ומקלידים, תחשבו שיש משפחות שלא מעודכנות ולא יודעות כלום על היקירים שלהם, ומתעדכנות מכלי התקשורת. וזה כל כך עצוב, קשה ופשוט לא נתפס. צריך לעצור את זה".

"עידכנו אותנו בערך שעתיים שלוש לאחר מכן, בשעה ארבע לפנות בוקר. לא האמנו שזה מה שיהיה. לאורי היה תפקיד מאוד חשוב בצבא, היה אסור לנו לומר את זה. אנחנו מאוד שמרנו עליו. קיבלנו כל כך הרבה אותות חיים מאורי, עד החודש האחרון. הציפייה והכמיהה לראות אותו זה פשוט לא נתפס ולא האמנו שאנשים נהרו לבית. לא עיכלנו".

עינב סיפרה על אות החיים האחרון שקיבלו ממנו: "בערך לפני שלושה שבועות אמרו לנו שיש אות חיים עדכני, שזה יכול אפילו להיות היום או מאתמול. זה מאוד עודד אותנו ושימח אותנו, כי בהתחלה כשאורי נחטף קיבלנו את הידיעה אחרי בערך חודש שהוא נמצא בידי ארגון טרור". 

"אנחנו מאוד מאמינים, והאותות האלה הראו לנו שאוטוטו נראה אותו. האמנתי שיחזור עד הדקה האחרונה כי אורי פייטר, והוא לא חשב פעמיים. הוא חזר להציל את איתי ומאיה רגב ועומר בגבורה – והוא הכיר אותם רק כמה שעות במסיבה, הוא כבר יצא מהתופת", אמרה. 

לצד זאת הוסיפה: "לאורי היה תפקיד חשוב בצבא, היה אסור לנו לומר את זה. אורי היה בצנחנים בתפקיד נגד תקשוב, הוא כל כך אהב את הצבא. הוא היה גיבור. ידענו שהצבא שלנו שם ועושה את הכול בשבילו".

אורי דנינו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}