י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הטרור נמשך

"נס גדול": רכב תופת נוטרל בכניסה ליישוב עטרת בבנימין

רכב תופת נוטרל בכניסה ליישוב עטרת בבנימין, בחסדי שמים אין נפגעים. בשעה 4:30 נצפה רכב חשוד, עם חלונות כהים, חונה בצומת בכניסה ליישוב. בבדיקת המשטרה התגלה כי לוחית הזיהוי לא תואמת לרכב. חבלנים מצאו ברכב שני מיכלי גז גדולים מחוברים למנגנון הפעלה

"נס גדול": רכב תופת נוטרל בכניסה ליישוב עטרת בבנימין
רכב התופת שנוטרל בבנימין צילום: ללא קרדיט

רכב תופת נוטרל הבוקר (שני) בכניסה ליישוב עטרת בבנימין. אין נפגעים. בעקבות כך, כביש מחבר בנימין חסום לתנועה, כך נמסר מדובורת המועצה.

על פי הפרטים הידועים נכון לשעה זו, ‏בשעה 4:30 לפנות בוקר נצפה רכב חשוד, עם חלונות כהים, חונה בצומת בכניסה ליישוב. בבדיקת המשטרה התגלה כי לוחית הזיהוי לא תואמת לרכב.

לפני זמן קצר חבלני המשטרה והצבא מצאו במכונית שני מיכלי גז גדולים מחוברים למנגנון הפעלה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על רכב חשוד באזור עטרת. כוח צבאי שהגיע למקום לא הצליח לזהות את תכולת הרכב עקב חלונות מושחרים. חבלני מג"ב איו"ש הגיעו למקום, זיהו שמדובר ברכב תופת ופועלים כעת לנטרול הרכב".

דובר צה"ל מסר כי "התקבל דיווח לפני זמן קצר על רכב חשוד סמוך ליישוב עטרת שבחטיבת בנימין. סייר וכוח צבאי שהיו בסיור שגרתי זיהו את הרכב וסגרו את המרחב. כוחות צה"ל וחבלנים נמצאים כעת בנקודת האירוע".

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע ישראל מסר: "נס גדול קרה הבוקר בבנימין. הטרור ביהודה ושומרון מחייב פעולה מלחמתית בדיוק כמו בעזה וברפיח. יש להניע אוכלוסיה ולהחריב את שכונות ותשתיות הטרור עד עפר".

עטרת בנימין רכב תופת טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}