י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לאחר הרצח

ישראל דורשת לכנס את מועצת הביטחון לדיון במצב החטופים

שגריר ישראל לאו"ם דני דנון בדרישה ממועצת הביטחון לכינוס דיון חירום בנושא מצב החטופים: "שישה חטופים הוצאו להורג באכזריות על ידי מחבלי החמאס, מועצת הביטחון חייבת להתכנס בדחיפות ולדון במצבם של 101 החטופים שנמצאים בעזה"

ישראל דורשת לכנס את מועצת הביטחון לדיון במצב החטופים
דני דנון במועצת הביטחון באו"ם צילום: משלחת ישראל לאו״ם

שגריר ישראל לאו"ם דני דנון פנה הלילה בפניה דחופה למועצת הביטחון בדרישה לכינוס המועצה לצורך גינוי חמאס ודיון במצבם של 101 החטופים המוחזקים בעזה.

"גופותיהם של 6 חטופים ישראלים חולצו בידי צה"ל מעזה. כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו החוזקו במנהרות החמאס בעזה וסבלו כ- 11 חודשים ונמנעה מהם כל גישה לצלב האדום או לעולם שבחוץ" אמר השגריר דנון.

"אזרחים תמימים אלו הוצאו להורג באכזריות לפני ימים ספורים בלבד על ידי מחבלי החמאס. הרצח המתועב שלהם מזעזע את מדינת ישראל וצריך לזעזע את העולם כולו".

דנון הוסיף: "בשעה שבה אנו מתאבלים על אובדן חייהם של שישה מבנותינו ובנינו, אני קורא למועצת הביטחון להתכנס לדיון חירום לגינוי חמאס ולדיון במצבם של 101 החטופים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס בעזה".

השגריר דנון תקף את המועצה: "זו בושה שעברו 11 חודשים מאז טבח ה-7 באוקטובר בו נרצחו 1200 ישראלים והמועצה עדין לא גינתה את חמאס או הביעה כל דאגה לגורל החטופים".

דני דנון מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}