י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"הם מנהיגים גרועים"

טראמפ מאשים את האריס וביידן ברצח החטופים

נשיא ארה"ב לשעבר כתב אתמול כי דם ששת החטופים שנרצחו בשבי חמאס נמצא על ידי ביידן והאריס. לטענתו "עקב היעדר מוחלט של מנהיגות שהשניים ייצרו. גם מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט, מ'יץ מקונל, העביר ביקורת על הממשל האמריקאי

טראמפ מאשים את האריס וביידן ברצח החטופים
דונלד טראמפ צילום: צילום מסך

דונלד טראמפ, הצהיר אתמול ברשת החברתית שבבעלותו כי החטופים נרצחו בשבי חמאס בגלל המדיניות של קמלה האריס וג'ו ביידן. "הם מנהיגים גרועים" כתב. נשיא ארצות הברית לשעבר, הטיח בנשיא ביידן ובסגניתו המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, כי "דם רצח ששת החטופים על ידיהם". 

עוד נכתב בהודעת טראמפ: "אנו מתאבלים על מותם של החטופים הישראלים, לרבות אזרח אמריקני נפלא, הירש גולדברג-פולין, שנרצח על ידי חמאס בשל חוסר מוחלט של כוח ומנהיגות אמריקנים. אמריקנים נטבחים מעבר לים, בעוד שהאריס מזלזלת וממציאה שקרים הזהב, וביידן ישן על החוף ביום ה-16 ברציפות של חופשה. יש להם דם על הידיים".

ראמפ הוסיף: "למרבה הצער, זה היעדר מוחלט של 'מנהיגות' שקמאלה וביידן מייצגים, כזו שמאפשרת לטרוריסטים לקחת חיים אמריקנים. המדינה שלנו והאנשים המדהימים שלנו לא בטוחים תחת ביידן, ויהיו פחות בטוחים תחת האריס. אמריקה תהיה שוב חזקה, וזה יהפוך את העולם לבטוח ומאובטח".

מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט, מ'יץ מקונל, העביר ביקורת על הממשל האמריקאי: "הפראים שהרגו את האזרח האמריקני ממשיכים להחזיק אחרים כבני ערובה חייבים לשלם מחיר כבד. ישראל צריכה לסיים את העבודה כדי לסיים את הטרור הנתמך על ידי איראן, ואמריקה חייבת לתמוך במאמץ הזה ללא הסתייגות או תנאים".

הנשיא ביידן התייחס אתמול להודעה על הירצחו בשבי של החטוף הירש גולדברג-פולין, שהיה אזרח אמריקני, יחד עם עדן ירושלמי, אורי דנינו, כרמל גת, אלכס לובנוב ואלמוג סרוסי. ואמר "אני שבור לב וכועס. אל תטעו, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו. ואנחנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון לעסקה שתבטיח את שחרור החטופים הנותרים".

כזכור גופות ששת החטופים שחולצו משבי חמאס, הירש גולדברג-פולין, אורי דנינו, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלמוג סרוסי ואלכס לובנוב הי"ד, נורו למוות בין יום חמישי ליום שישי לפנות בוקר.

חטופים קמלה האריס הנשיא ביידן מלחמת חרבות ברזל דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}