ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"למה הלכת?"

רוני שקורי הי"ד הובא למנוחות; "המוות של מור ריסק אותך, עכשיו אתם ביחד"

בתו ספיר נשאה הספד שלא הותיר עין יבשה: "אני מקווה שעכשיו אתה שמח כשמור לידך. רק אני יודעת כמה היית מרוסק מבפנים מהמוות שלה. עכשיו אתה קרוב אליה, שניכם יחד תחת כנפי השכינה. תודה על הזכות להיות הבת שלך"

רוני שקורי הי"ד הובא למנוחות; "המוות של מור ריסק אותך, עכשיו אתם ביחד"
הלווייתו של רס"מ רוני שקורי הי"ד צילום: דוברות המשטרה

רס"מ רוני שקורי הי"ד, שנפל הבוקר (ראשון) בפיגוע ליד תרקומיא, הובא למנוחות אחר הצהריים ונטמן בבית העלמין בשדרות מול קברה של בתו, מור ז"ל, שוטרת גם היא, שנהרגה מירי צלף של חמאס בתחנה בעיר ב-7 באוקטובר. 

בהלוויה השתתפו מפכ"ל המשטרה רב-ניצב- דניאל לוי, מפקד מחוז ש"י - ניצב עוזי לוי, ר' את"ל-ניצב יאיר חצרוני, מ"מ ראש אמ"ש- תנ"צ הדס מדמוני, מנכ"ל המשרד לבל"מ מר רפאל אנגל, סגל הפיקוד של אגף התמיכה והלוגיסטיקה, קציני ושוטרי מחוז ש"י ומרחב יהודה.

רוני, בן 61 במותו, הותיר אחריו אישה, בת, נכדה ושלושה אחים. בשנת 2006 החל רוני לעבוד במחלקת התחבורה של משטרת ישראל, בתפקיד חשמלאי רכב, כאזרח עובד משטרה. בשנת 2012 התגייס לשורות משטרת ישראל כמכונאי רכב בסדנת באר שבע ובשנת 2018 עבר לשרת כמכונאי רכב בסדנת יהודה במחוז ש"י. 

באדיבות המשפחהרס"מ רוני שקורי הי"דצילום: באדיבות המשפחה

אלמנתו איילה אמרה על קברו: "רוני שלי, מי ידאג לי? מי יהיה שם בשבילי? למה הלכת? העולם שלי התפרק היום. היית לי לא רק בעל, אלא שותף ונפש תאומה".

הבת ספיר שטרית הוסיפה: "היית איש צנוע ועניו. הערצתי אותך, את הגדולה שהייתה לך. מי שהכיר אותך יודע: נשמה טהורה ונקייה. מעולם לא עשית רע לאף אחד. אתה ההוכחה שה' לוקח רק את הטובים. אני מקווה שעכשיו אתה שמח כשמור לידך. רק אני יודעת כמה היית מרוסק מבפנים מהמוות שלה. עכשיו אתה קרוב אליה, שניכם יחד תחת כנפי השכינה. תודה על הזכות להיות הבת שלך. נוח על משכבך בשלום אהוב ליבי".

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דניאל לוי ספד: "משפחת שקורי היקרה התכנסנו כאן היום ביגון כבד ובשותפות גורל העוטפת את כולנו כדי ללוות בדרכו האחרונה את רס"ב רוני שקורי זכרונו לברכה. הבוקר בפיגוע ירי רצחני סמוך למחסום תרקומיה מחבלים, בני עוולה פתחו באש לעבר רכבם של שלושה שוטרים אשר היו בדרכם לעבודה. שלושה שוטרים שמסרו את נפשם למען ביטחון אזרחי ישראל.

"רוני זכרונו לברכה, היה איש משפחה למופת בעל לאילה, אב לספיר וסב לאמור. רוני שירת בסדנת הרכב במרחב יהודה ובמסגרת תפקידו הפגין מצויינות יושרה ומסירות אין קץ. בעברו שימש רוני בתפקידים נוספים במשטרת ישראל, את כל תפקידיו מילא במקצועיות מתוך תחושת שליחות עמוקה. חבריו ומפקדיו של רוני מספרים על שוטר ערכי נעים הליכות ובעל קישורים בין אישיים מעולים. תמיד ידע למצוא את המילים הנכונות ולהושיט יד עוזרת . היום יועלה רוני לדרגת רס"ב מתוך כבוד והוקרה לעשייתו העצומה. 

עוד הוסיף המפכ"ל: "האירוע הטרגי שהתרחש הבוקר מצטרף לאירועי טרור נוראים אשר פוקדים אותנו לאחרונה שמשאירים אותנו עם לב דואב ומחויבות מחודשת להמשיך ולהילחם בטרור לכל כוחנו. משטרת ישראל יחד עם כל כוחות הביטחון תמשיך להיאבק בטרור בנחישות וביד קשה אנו מחויבים להבטיח שאריק כמו כל יתר הנופלים במערכה זו, לא נפלו לשווא. חיסלנו את המחבל המתועב שביצע את הפיגוע ונבוא חשבון עם כל המחבלים. נמשיך לעמוד על המשמר להגן על אזרחי ישראל ולשמור על ביטחון מדינתנו. 

"משפחה יקרה כאבכם כאבנו, אנו מחבקים אותכם ומבטיחים כי לא תצעדו לבד. רוני, משטרת ישראל מרכינה ראשה ומבטיחה ללכת בדרכך לזכור אותך תמיד את פועלך ודרכך. בשמה של כל משפחת משטרת ישראל, בשמה של כל האומה אסירת התודה, אני מצדיע לך יהיה זכרך ברוך".

ראש אגף התמיכה והלוגיסטיקה, ניצב יאיר חצרוני אמר: "משפחה יקרה, מפכ״ל המשטרה, רב ניצב דני לוי, מכובדיי. היום בבוקר התבשרנו על הנורא והגרוע מכל. בעיתוי מצמרר, אחד-עשר חודשים אחרי שנפרדנו ממור שקורי זיכרונה לברכה התבשרנו הבוקר על נפילתו של רס"ב רוני שקורי בפיגוע לאחר שנרצח על-ידי מחבלים בני עוולה. היום, כמידי בוקר התעורר רוני בכדי להגיע למקום עבודתו בסדנת חברון, על מנת לבצע את תפקידו החשוב כל כך בשמירה על הכשירות המבצעית של השוטרים בגזרתו.

"בדרך למקום עבודתך, שכל כך אהבת. מקום בו היית מוערך מאוד על ידי מפקדיך וחבריך לשירות. מקום אליו חזרת מן האבל והשכול במסירות רבה.

"השנה האחרונה הייתה לך קשה מאוד, ולמרות זאת תפקודך בעבודה היה ראוי לציון. דרכך ומורשתך באגף לתמיכה לוגיסטית ובמחלקת תחבורה יהוו עבורינו דוגמא ומופת. רוני היה איש משפחה מסור, אישתו, בנותיו, נכדו, ומשפחתו היו כל עולמו, כל זאת לצד היותו שוטר מקצועי וערכי מן המעלה הגבוהה ביותר.

"משפחה יקרה, אין לי ספק כי החלל שהותיר רוני בלכתו עצום. כאבכם גדול מאוד, אובדנכם כבד מנשוא. אנו במשטרת ישראל ובאגף לתמיכה לוגיסטית מרכינים ראש, כואבים ואבלים את מותו של רוני ומשתתפים בצערכם הכבד. "אל נקמות ה', אל נקמות הופיע". רוני, בשמי ובשם האגף לתמיכה לוגיסטית אני מצדיע לך. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים, אמן".

רוני שקורי הי"ד פיגוע טרור משטרת ישראל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}