י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עשו עסקאות נשק

דיווח: הרשות הפלסטינית קיימה קשרים עם אל קאעידה

צה"ל גילה ראיות לקשרים הדוקים בין הרש״פ לבין ארגון הטרור אל קאעידה של בן לאדן. נמצאו מסמכים רבים וחומרים רגישים המבססים את הקשר בין הרש״פ לציר הרשע, כולל סין וצפון קוריאה

דיווח: הרשות הפלסטינית קיימה קשרים עם אל קאעידה
בן לאדן צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90

לפני מספר חודשים צה״ל פשט על בית בשכונת ג֫'וּחוֹר א-דִּיכּ בעזה השייך למוחמד שאטא זארב, לשעבר שגריר הרשות הפלסטינית בבנגלדש (1986-2005). כעת הצנזורה מתירה לפרסם את המידע, כך דיווח אבשי גרינצייג ברשת ב'.

בבית נמצאו ראיות לקשרים הדוקים בין הרש״פ לבין ארגון הטרור אל קעידה של בן לאדן. נמצא תיעוד של עסקאות בתחום הסמים ובתחום הנשק בין הרש״פ לאל קעידה.

בבית נמצאו גם מסמכים רבים וחומרים רגישים המבססים את הקשר בין הרש״פ לציר הרשע, כולל סין וצפון קוריאה. בפשיטה על הבית נמצא גם דיסק שנכתב עליו ״ארסנל הגרעין של ישראל״. מדובר צה״ל לא נמסרה תגובה.

אוסמה בן לאדן, היה טרוריסט סעודי שהנהיג את ארגון הטרור האסלאמיסטי אל-קאעידה, והאחראי לסדרת פיגועי טרור ברחבי העולם בהם נרצחו אלפי בני אדם, ובהם פיגועי 11 בספטמבר 2001 בארצות הברית כתוצאה מהם נרצחו 3000 בני אדם. הוא היה הטרוריסט המבוקש בעולם, עד לחיסולו ב-2011 במבצע של יחידת הקומנדו האמריקאית 'אריות הים' בפקיסטן.

 

אוסמה בן לאדן מלחמת חרבות ברזל בנגלדש עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}