י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צמרמורת

אלפים ליוו את אורי דנינו הי"ד, אביו שר בבכי בהלוויה: "לך אלי תשוקתי"

אורי דנינו הי"ד הובא היום למנוחות בבית העלמין בהר הרצל בירושלים. דנינו, היה בן 24 בעת שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. הוא כבר הצליח להימלט מאזור המסיבה ברעים, אך שב על עקבותיו כדי לעזור בחילוץ החברים שהכיר במסיבה. אביו אלחנן ספד ובכה כששר את הפיוט "לך אלי תשוקתי"

אלפים ליוו את אורי דנינו הי"ד, אביו שר בבכי בהלוויה: "לך אלי תשוקתי"
אלחנן דנינו בהלווית בנו אורי הי"ד צילום: דותן גואטה Dotan Guetta

רס"ר אורי דנינו בן 24 שנרצח בשבי חמאס הובא היום (ראשון) אחר הצהריים למנוחות בהר הרצל בירושלים.

סבו הרב אברהם דנינו, ספד לו: "הוא יכול היה כבר להגיע הביתה אבל הוא עשה פרסה, הוא אמר 'זה לא הוגן, הרכב שלי ריק, אני חייב להציל'. עשה פרסה כמה פעמים ובפעם האחרונה הוא הציל אח ואחות שחזרו. הם חבים את חייהם לו".

הרב דנינו המשיך: "ציפינו ללוות אותך לחופה ולא זכינו אבל אפשר לומר שזכינו ללוות אותו לקבר ישראל וזה לא מובן מאליו. יש כאלו שלא זכו והמנוח אורי זכה בשלמות גוף שלם".

אהרון, אחיו של אורי ספד: "בחרת להציל אחרים למרות שהיית בחוץ, אבל זה לא אתה. החיוך שלך היה הדבר הכי טוב שקרה לי והיום הוא הסיוט. אני רואה אותו בכל מקום ולא יכול להפסיק לבכות. תמיד אמרת 'תחייך החיים יפים יותר'. אני שואל את עצמי: מותר לי לחייך?".

אלחנן דנינו שר את הפיוט צילום: דותן גואטה Dotan Guetta

האבא, אלחנן שר בבכי רב את הפיוט "לך אלי תשוקתי" וספד לו: "אדוני שפתיי תפתח ופי יגיד תהילתך. כך השתדלתי לפתוח לצערי את המסע שעשיתי עם בניי היקרים דרך אורי דרך מעשיו של אורי ניסינו להרבות קדושת שם שמים בעולם כולו. אמו היקרה נסעה הלוך וחזור לארה"ב אין מקום בו לא הלכה. ואני ובניי נסענו לאירופה ומזרחה. לספר את הסיפור של בינינו בכורנו.

אורי שהיה אור בבית. מנהיג בבית. אני הבית לקחתי דוגמא מבני בכורי אורי. אמרתי לילדיי תקחו דוגמא ממנו לא ממני. על אף הקשיים עשה את המיטב. בשנים האחרונות לא יצא לנו לעשות כיפור יחד בצורה סדירה. כשלא הצלחת להגיע אמרת לי אבא בבקשה תשלח לי. לך אלי, תשוקתי, בך חשקי ואהבתי. לך ליבי וכיליותיי. לך רוחי ונשמתי. לך ידיי. לך רגליי".

אורי דנינו חמאס מלחמת חרבות ברזל לך אלי תשוקתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}