י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תיעודים מרהיבים

הצלם החרדי מיקי שפיצר תיעד התפרצות געשית באיסלנד

צלם הטבע והנופים הישראלי החרדי מיקי שפיצר הבחין בתופעה מרהיבה שיש לטבע באיסלנד ותיעד את הרגע. "חיכיתי בסבלנות בקור הלילי שהזוהר יזוז לכיוון ההתפרצות הגעשית ואז זה קרה" סיפר

הצלם החרדי מיקי שפיצר תיעד התפרצות געשית באיסלנד
אורות הצפון מעל הר הגעש צילום: מיקי שפיצר

מיקי שפיצר, צלם חרדי שמצלם טבע ונופים, הצליח ללכוד בתמונה אחת התפרצות געשית באיסלנד יחד עם אורות הצפון.

מיקי סיפר ל'בחדרי חרדים': "ישר משדה התעופה ראיתי את התפרצות הר הגעש, ובתזמון מושלם הזוהר הצפוני הצטרף לחגיגה. חיכיתי בסבלנות בקור הלילי שהזוהר יזוז לכיוון ההתפרצות הגעשית, ואז זה קרה, שילוב של הזוהר והאש. זה באמת חלום שהתגשם".

מדובר בהר געש ששוכן בחצי האי רייקאנס בדרום-מערב איסלנד, קרוב לעיר הבירה רייקיאוויק. ההר החל להתפרץ ב-22 באוגוסט, בפעם השישית מאז חודש דצמבר בעקבות סדרה של רעידות אדמה באזור, ומאז מושך אליו מטיילים והרפתקנים רבים כמו מיקי שפיצר. שפיצר אמר ל'בחדרי חרדים'. "זו הפעם ה-14 שאני מטייל באיסלנד, יש בה טבע ונופים ייחודיים".

בחודש מרץ האחרון שפיצר אף זכה במקום הראשון בקטגוריית "אמנות הטבע" בתחרות הצילום world nature photography awards עם תמונה שצילם איך לא באיסלנד. שפיצר שלח לתחרות צילום אווירי של זרימת מי נהר צהובים שצילם באחד מטיוליו במדינת האי בצפון האוקיינוס האטלנטי.

מיקי שפיצרהצילום הזוכה בקטגוריית Nature art בתחרות world nature photography awardsצילום: מיקי שפיצר

שפיצר הוסיף: "הרבה שואלים אותי למה אני חוזר לאיסלנד שוב ושוב, אז האמת היא שהתמכרתי, וכשמגיעים לאיסלנד אפשר גם להבין למה. עם הרי געש מרהיבים, קרחוני ענק, חופים שחורים, רוחות אדירות, אורות הצפון ואלפי מפלים איסלנד נראית כאילו היא בפלנטה אחרת".

לצילומים מרהיבים נוספים מהארץ ומהעולם אתם מוזמנים לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם של מיקי.

 

מיקי שפיצר איסלנד הר געש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}