י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
פרטים חדשים מהחקירה

חשד: הנהג שפגע בגבאי הצדקה - היה תחת השפעת סמים

שני החשודים בתאונת ה'פגע וברח' שהביאה למותו של הרב יצחק נוריאל הרמב"ם ז"ל, יישארו במעצר לפחות עד מחר, אז יתקיים דיון נוסף בעניינם | המשטרה חוקרת האם נהג המשאית היה תחת השפעת סמים

חשד: הנהג שפגע בגבאי הצדקה - היה תחת השפעת סמים
הרב יצחק הרמבם ז"ל על רקע התאונה צילום: באדיבות המצלם

במשטרה חוקרים האם נהג המשאית שדרס למוות את הרב יצחק נוריאל הרמב"ם ז"ל, בתאונת ה'פגע וברח' בבני ברק, היה תחת השפעת סמים בעת התאונה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

אתמול (מוצאי שבת) האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של שני תושבי חורה שבנגב - נהג המשאית ונוסע שהיה עמו - החשודים במעורבות בתאונה שאירעה ביום שישי בבוקר בכניסה לעיר. בתאונה, כאמור, נהרג גבאי הצדקה הרב יצחק נוריאל הרמב"ם ז"ל, תושב פתח תקווה, בן 75. הלוויתו נערכה ביום שישי.

לאחר התאונה, הנהג הפוגע נמלט מהזירה, אך מאוחר יותר אותרו המשאית והנהג החשוד, כשלצדו הנוסע. החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים, אך במסגרתה נמצאו רקמות על גלגל המשאית הקדמי השמאלי, החשודות כשייכות לקורבן התאונה. בנוסף, בדגימה שנלקחה מהנהג נמצא חשד כי נהג תחת השפעת סמים.

במהלך הדיון, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים עד ליום חמישי הקרוב, ה-5 בספטמבר, בטענה לשיבוש חקירה אפשרי, והציגה לבית המשפט תיק חקירה ודו"ח סודי. נציג המשטרה ציין כי נדרשות עוד פעולות חקירה רבות וכי יש צורך בהמשך מעצרם של החשודים כדי למנוע שיבוש הליכי חקירה.

הסנגור המייצג את החשודים טען כי אין ראיות מוצקות המצביעות על אופן התרחשות התאונה. הוא הדגיש כי הרקמה שנמצאה על גלגל המשאית עשויה הייתה להימצא כתוצאה מהיות החשוד בזירה, אך לא בהכרח מצביעה על כך שהיה הנהג הפוגע. כמו כן, הוא ציין שאין עדי ראייה שזיהו את החשודים באירוע, והממצאים אינם מספקים כדי להאריך את מעצרם.

השופט אריה ביטון, לאחר עיון בתיק החקירה ובדו"ח הסודי, קבע כי קיים חשד סביר נגד החשודים, ושיש לבצע פעולות חקירה נוספות. לאור המסוכנות והחשש לשיבוש הליכי חקירה, החליט השופט להאריך את מעצרם של החשודים עד ליום שני. השופט ציין בהחלטתו כי בשלב זה אין מקום לשחרר את החשודים לחלופת מעצר.

תאונת פגע וברח בני ברק מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}