י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רצח החטופים

פרשנים ערביים: "סינוואר והבריונים שלו הם חבורת סדיסטים"

פרשנים ערבים שונים תקפו בחריפות את ארגון הטרור חמאס על הרצח האכזרי של החטופים: "אלה שתומכים בחמאס או פייסנים כלפיו פשוט משתפים פעולה עם הפשעים שבוצעו ובכאב הממושך שנגרם לאנשים שבמקרה חיו בחלק האומלל הזה של העולם"

פרשנים ערביים: "סינוואר והבריונים שלו הם חבורת סדיסטים"
יחיא סינוואר צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

בעולם הערבי עסקו הבוקר (ראשון) בהרחבה ברצח האכזרי של ששת החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי, ורב-סמל ראשון אורי דנינו. חלק מהפרשנים המתונים גינו בתוקף את חמאס ותקפו אותו על הרצח הנורא. כך דווח ב"ישראל היום".

הפרשן אמג'ד טהא, המתגורר באיחוד האמירויות, כתב: "הטרוריסטים של חמאס-דאעש הוציאו להורג אמריקני וחמישה בני אדם נוספים. האם ארה"ב תנקוט בפעולה או תמשיך לדרבן את ישראל לנהל משא ומתן עם רוצחי האמריקנים? אוניברסיטאות ופעילים אמריקנים - איפה הזעם שלכם? האם אתם רק בעד חמאס ואדישים לחיים של אמריקנים?".

הפרשנית המצריה נרוונה מחמוד כתבה: "שישה חטופים ישראלים נרצחו על ידי חמאס, כולל אזרח אמריקני, שהיה גדוע יד ולבסוף נרצח. בואו נזכור - חמאס התחיל את המלחמה, סינוואר והבריונים שלו הם חבורת סדיסטים, שמענים אפילו את האנשים שלהם. מבחינה היסטורית, עסקאות חטופים לא הביאו שלום ולא עצרו חטיפות נוספות. אלה שתומכים בחמאס או פייסנים כלפיו פשוט משתפים פעולה עם הפשעים שבוצעו ובכאב הממושך שנגרם לאנשים שבמקרה חיו בחלק האומלל הזה של העולם". 

לואי שריף, פעיל שלום תושב אבו דאבי, כתב: "תנחומיי העמוקים לחבריי האמריקנים והישראלים על הבשורה הקשה על מותם של החטופים, שחגגו את חייהם ב־7 באוקטובר ונחטפו על ידי חמאס המרושע, מה שהביא גם מהומה לפלשתינים. יהי רצון שזכרונותיהם יהיו ברכה".

חמאס הרש גולדברג פולין חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}