י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"הבטן מתהפכת"

מיה ואיתי רגב סופדים לחטוף: "לא הצלחנו להציל אותך למרות שאתה חזרת להציל אותנו"

מיה ואיתי רגב, ששוחררו משבי חמאס, ספדו לחברם אורי דנינו הי"ד שגופתו הושבה. איתי: "סליחה שלא הצלחנו להציל אותך בזמן למרות שאתה חזרת להציל אותנו. סליחה אורי. יהי זכרך ברוך. תודה לך"

מיה ואיתי רגב סופדים לחטוף: "לא הצלחנו להציל אותך למרות שאתה חזרת להציל אותנו"
אורי דנינו הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

מיה ואיתי רגב, ששוחררו משבי חמאס בעסקת החטופים בדצמבר האחרון, ספדו הבוקר לחטוף אורי דנינו הי"ד שגופתו הושבה אמש לאחר שנרצח על ידי מחבלי החמאס. ב-7 באוקטובר חזר אורי להציל את חבריו מיה ואיתי, למרות שהיה ביכולתו להימלט, ולמרות אזהרות חברו. 

"תודה על מי שהיית בשבילי. אתה הגיבור שלי. לנצח סליחה שלא יכולתי להגיד לך תודה כמו שצריך ולחבק אותך כמו שתמיד דמיינתי שאחבק. חשבתי שלסיפור שלנו יהיה סוף אחר. לרגע לא דמיינתי שזה מה שיקרה. סליחה אורי סליחה, ותודה", כתבה מיה רגב . 

עוד הוסיפה: "מאתמול הבטן מתהפכת והתפללתי שזה לא אמיתי. הלב לא מפסיק להישבר כל יום עוד קצת. הלוואי והיה לזה סוף אחר. לא אשכח אותך לעולם". 

אחיה איתי כתב: "קיוויתי שהשמועות הן לא נכונות אבל לצערי הן כן. אני רוצה לבקש ממך סליחה. סליחה שלא הצלחנו להציל אותך בזמן למרות שאתה חזרת להציל אותנו. סליחה אורי. יהי זכרך ברוך. תודה לך, אזכור אותך לנצח".

ליאל, בת זוגו של אורי, סיפרה ל"ווינט" על החטיפה ומעשה הגבורה של אורי: "דיברנו עד דקה לפני החטיפה, הוא אמר לי בטלפון 'אני לא יכול לדבר איתך, ירו למישהי בראש ואני מתחבא ביער'. הוא שלח לי מיקום ועקבתי אחריו עד 08:20. התקשרתי אליו עשרות פעמים והוא לא ענה. ב-08:40 הוא ענה לי ואמר 'אני נוסע כמו פסיכופת, אני בדרך הביתה'. עוברת שעה ושעתיים ונהיה וי אחד. מתחילות לצאת תמונות מהמסיבה ואני מנסה להבין מה איתו, התקשרתי לחברים ולמשפחה שלו". 

"תומר, החבר שהוא נסע איתו, אמר שהוא בדרך הביתה ושאורי והוא הצליחו לברוח. כל אחד הלך לרכב שלו ונמלטו מהמסיבה דרך השטח הפתוח. הוא ראה שהרכב של אורי מאט והוא מקבל ממנו הודעה 'תשלח לי את המספר של עומר, מאיה, איתי, מישהו'. הוא אמר לו 'דנינו, אנחנו לא חוזרים לשם. ירו בנו', ואורי ענה לו 'אתה תברח, אני מפרסס להציל אותם'".

אורי דנינו מיה רגב איתי רגב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}