י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רצח החטופים

נתניהו להורי הנרצח: "סליחה שלא הצלחנו להחזיר אותו בחיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם הוריו של אלכסנדר לובנוב הי"ד, ואמר להם כי הוא מתנצל שלא הצליח להשיב אותו בחיים | מזכירו הצבאי של נתניהו, רומן גופמן חזר הבוקר מביקור במוסקבה במטרה לקדם את עסקת החטופים

נתניהו להורי הנרצח: "סליחה שלא הצלחנו להחזיר אותו בחיים"
הקבינט המדיני בטחוני צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם הוריו של אלכסנדר לובנוב הי"ד שנרצח בשבי חמאס, וגופתו הושבה אמש לישראל עם גופותיהם של חמישה חטופים נוספים. 

לשכת ראש הממשלה מסרה כי נתניהו הביע צער עמוק והתנצל בפני משפחתו על כך שמדינת ישראל לא הצליחה להחזיר את אלכסנדר ואת חמשת החטופים הנוספים בחיים. 

ראש הממשלה נתניהו אמר לאוקסנה וגרגורי, הוריו של אלכסנדר לובנוב הי"ד: ״אני רוצה להגיד לכם עד כמה אני מצטער ומבקש סליחה על שלא הצלחנו להחזיר את סשה בחיים״.

במהלך השיחה עלה כי מזכירו הצבאי של ראש הממשלה, אלוף רומן גופמן חזר הבוקר מביקור במוסקבה במטרה לקדם את עסקת החטופים, ובין השאר דן שם גם באלכסנדר לובנוב הי"ד ובחטופים נוספים. ראש הממשלה שוחח וישוחח עם משפחות נוספות במהלך היום.

בהצהרה מוקלטת שפירסם הבוקר אמר ראש הממשלה: "אנחנו ביום קשה. לב העם כולו נקרע. יחד עם כל אזרחי ישראל, הזדעזעתי עד עמקי נשמתי מהרצח הנורא בדם קר של שישה מחטופינו: כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי, ורב-סמל ראשון אורי דנינו, זכרונם לברכה. ה' ייקום דמם. יחד עם העם כולו, רעייתי ואני משתתפים ביגון הכבד של המשפחות. כולנו מתאבלים יחד עימן. אני מבקש להביע הערכה עמוקה לכוחותינו, לחיילי צה״ל ולוחמי השב״כ האמיצים, שמסכנים את חייהם למען השבת בנינו ובנותינו".

אלכס לובנוב חטופים בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}