י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

כך הפרסום החרדי עובד בשבילך

המגזר החרדי בישראל הוא קהילה ייחודית המקפידה על אמונות ומנהגים דתיים. זוהי קהילה ששמה דגש רב על מסורת, ערכי משפחה וצניעות. לכן, כל קמפיין פרסומי המכוון למגזר זה חייב לקחת בחשבון את הנורמות התרבותיות, החברתיות והדתיות הייחודיות של הקהילה

כך הפרסום החרדי עובד בשבילך
משרד פרסום צילום: פיקסביי

פרסום חרדי הוא צורת פרסום הפונה לציבור החרדי בארץ ובעולם. קהילה זו ידועה בהקפדה על חוקי הדת והמנהגים, ולחבריה יש לרוב צרכים ותחומי עניין ספציפיים השונים מאלה של כלל האוכלוסייה. הפרסום החרדי שואף להגיע לקהל הייחודי הזה על ידי יצירת קמפיינים המהדהדים את הערכים, האינטרסים והצרכים שלהם.

אחד מערוצי הפרסום המובילים במגזר החרדי (והדתי) הוא הפרסום בבתי הכנסת. במרבית בתי הכנסת ניתן להבחין בלוחות מודעות מלאים בפרסומים מכל המינים ומכל הסוגים כאשר אגודות אגודות של אנשים מתגודדות סביב אותן מודעות והופכות אותן לשיחת היום (או הערב כמובן). יתרה מזו, מעבר ללוחות המודעות, תוכלו להבחין ביערות עד מפוזרים על גבי שולחנות התפילה.

כמות הפליירים, החוברות והעלונים שתמצאו בבית כנסת אחד בשבת אחת, יכולה לפרנס את צריכת הנייר של עיירה ממוצעת במזרח אירופה של ימינו. עד כדי כך שגבאים רבים התקינו מתקנים ייעודיים לניירת הזו. יתרה מזו, ישנן בתי כנסת בהם הוגבלה חלוקת חומרי הדפוס הללו בשל כמות הנייר הבלתי נתפסת שמוצאת את דרכה ל”גניזה” בסופו של דבר ומעמיסה על משאבי בית הכנסת שניזון אך ורק מכספי תרומות.

הפרסום החרדי עובד!

חלוקת פליירים ועלונים יחד עם הדבקת מודעות בלוחות המודעות בבתי הכנסת, הפכו בשנים האחרונות לערוצי הפרסום המצליחים ביותר במגזר החרדי. הסקרנות החרדית והתשוקה למילה הכתובה, הפכו את כותבי ומעצבי המודעות והפליירים לאשפי המילה הכתובה והם מתחרים בשוק רווי גירויים טקסטואליים ועתיר ביקורת.

המגזר החרדי בישראל הוא קהילה ייחודית המקפידה על אמונות ומנהגים דתיים. זוהי קהילה ששמה דגש רב על מסורת, ערכי משפחה וצניעות. לכן, כל קמפיין פרסומי המכוון למגזר זה חייב לקחת בחשבון את הנורמות התרבותיות, החברתיות והדתיות הייחודיות של הקהילה. עסקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הגלום בכוח הקניה של המגזר ולכן ניתן להגיד שכיום בשנת 2024 הפרסום החרדי בשיא!

לחברת 'גיל גרופ' צוות של אנשי מקצוע המבינים את המגזר החרדי ובעלי ניסיון של שנים בפיתוח קמפיינים המתאימים בדיוק לקהילה הזו. בסוכנות מבינים שהמגזר החרדי הוא קהילה סגורה, ולכן, היא דורשת התייחסות אחרת לפרסום. הצוות בקבוצת גיל בקיא בפיתוח קמפיינים המדברים על הערכים והאמונות של קהילה זו מבלי לחצות גבולות תרבותיים. מוזמנים להצטרף להצלחה לפרטים חייגו 077-8046916

גיל גרופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}