י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שבר על שבר

פורסמו שמות השוטרים שנפלו בפיגוע - בהם אב ששכל את בתו בטבח

‏אחד השוטרים שנפלו הבוקר בפיגוע הירי באזור חברון הוא רוני שקורי הי"ד, אביה של מור שקורי, שנהרגה בקרב על משטרת שדרות בשבעה באוקטובר. השניים האחרים שנפלו בפיגוע הקשה: פקד אריק בן אליהו ורנ"ג הדס ברנץ הי"ד

פורסמו שמות השוטרים שנפלו בפיגוע - בהם אב ששכל את בתו בטבח
זירת הפיגוע סמוך לחברון צילום: פלאש 90

‏לפני זמן קצר הותרו לפרסום שמותיהם של השוטרים שנפלו בפיגוע הירי הבוקר (ראשון) באזור חברון. אחד מהם הוא רס"מ רוני שקורי הי"ד, אביה של רס"מ מור שקורי, שוטרת בתחנת שדרות, שנפלה ב-7/10/24, בקרב על תחנת המשטרה. 

שלושת הנופלים בפיגוע הקשה:

פקד אריק בן אליהו הי"ד, בן 37 תושב קרית גת. הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הורים ו-2 אחיות. הלוויתו תערך היום (1.9.2024) בשעה 16:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית גת. 

רנ"ג הדס ברנץ הי"ד, בת 53 תושבת שדה משה. הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, נכדה, הורים ו-5 אחים. 

רס"מ רוני שקורי הי"ד, בן 61, תושב שדרות. הותיר אחריו אישה, בת, נכדה ושלושה אחים. הלוויתו תערך היום (1.9.2024) בשעה 18:15 בחלקה הצבאית בבית העלמין בשדרות.

דוברות המשטרהשלושת השוטרים הי"דצילום: דוברות המשטרה

ראש העיר, אלון דוידי, אמר הבוקר עם הישמע דבר הבשורה על נפילתו של שקורי הי"ד (טרם פרסום השמות הנוספים): "יחד עם כל תושבי העיר שדרות ואזרחי ישראל אני משתתף בצער המשפחות וכואב את הכאב הכפול על נפילתו של רס"מ רוני שקורי הי"ד, בבוקר הקשה בפיגוע הדמים בתרקומיא. רוני ז"ל, שכל את ביתו השוטרת מור בשבעה באוקטובר שנפלה בקרבות על תחנת המשטרה בשדרות. אני שולח מחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".

עוד אמר דוידי: "מכאן כולנו שולחים תנחומים למשפחות ששת החטופים שגופותיהם הובאו לישראל, לאחר שנרצחו על ידי מפלצות החמאס. אנחנו בעיצומה של מלחמה מול האויבים האכזריים בעזה, אבל הטרור לא פוסק וגם ביו"ש צומחים תאי טרור שאם לא נגדע אותם היום, אנחנו עלולים לקום לבקרים קשים נוספים. הנהגת הממשלה חייבת לפעול בנחישות ועוצמה מול האויב בדיוק כפי שהיא פועלת בעזה. אסור לנו לחכות לתגובה על פיגוע נוסף שיקרה חלילה, אלא להקדים. חייבים להקדים ולצאת למבצע השמדת הטרור גם ביו"ש, לצד המשך הכרעת החמאס והג'יהאד, החזרת כל החטופים והכרעת החזבאללה".

רוני שקורי הי"ד מור שקורי הי"ד משטרת ישראל מלחמת חרבות ברזל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}