י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

טיפים לבחירת גופי תאורה מנצחים לעיצוב הבית לאחר שיפוץ בקיץ

אחד השלבים האחרונים בתהליך שיפוץ בית, היא בחירת גופי תאורה אותם נרצה להציב במקומות שונים במבנה ולהשתמש בהם על מנת להאיר אותו. בחירת גופי תאורה היא תהליך לא מורכב, אך חשוב לשים לב למספר נקודות על מנת שכל בחירה תהיה מושקעת, מושלמת ומנצחת

טיפים לבחירת גופי תאורה מנצחים לעיצוב הבית לאחר שיפוץ בקיץ
גופי תאורה צילום: קרני תכלת

על מנת שתוכלו ליהנות מבחירה נכונה של גופי תאורה, נציג בפניכם שורה של טיפים שיכולים לשרת אתכם. לפני כן, חשוב לומר, תהליך הבחירה חייב להתבצע מתוך שלוש הנחות מוצא:

1.בחירת גופי תאורה היא בחירה לטווח הארוך. לא מדובר במוצר שרוכשים מתוך כוונה להשתמש בו מספר ימים או שבועות ואז להחליף אותו אלא הכוונה היא להשתמש בו לאורך שנים ארוכות.

2.בחירת גופי תאורה נעשית על פי פרמטרים שונים המשתלבים אחד עם השני. לכן חשוב שהתהליך ייעשה תוך חישוב משוכלל ולא פרטני.

3.ישנם לא מעט מקורות מידע שיכולים לעזור אך חשוב לשים לב מה כל אחד מהם מציע, מה כל אחד מספק ומה אפשר ללמוד ולקחת מכל מקור מידע.

קרני תכלתגופי תאורהצילום: קרני תכלת

טיפים לבחירה נכונה של גופי תאורה

טיפ ראשון – לבחון את המקום בו רוצים להתקין את גוף התאורה

לפני שניגשים לבחור גוף תאורה, צריך לבחון את המיקום. מה גודל החלל, כמה פתחים יש לו, למה הוא משרת, כמה אנשים הוא אמור לשרת, איך הוא מתוכנן וכיצד הוא מעוצב. כך יהיה הרבה יותר קל לבחור גופי תאורה מתאימים מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת עיצוב ותכנון.

טיפ שני – שילוב בין פונקציונאלית למראה.

גוף תאורה הוא אמצעי שנועד לספק אור לחלל החדר. אך יחד עם זאת, הוא גם אמור להשתלב בעיצוב של המקום. ולכן חשוב לשים לב לשני הדברים גם יחד, כשניגשים לבחור מתקן מסוים.

אם מתייחסים רק להיבט אחד ומפספסים את השני, זה עלול לפגוע ביעילות התאורת בחלל מה שעלול לגרום לתחושות לא טובות. לכן, חשוב לבחון את היעילות וכן את הנראות שלו. בהקשר זה, חשוב לשים לב, איך הוא משתלב עם פריטים אחרים בחלל החדר.

קרני תכלתגופי תאורהצילום: קרני תכלת

טיפ שלישי – חסכון בעלויות

ישנן שתי דרכים לחסוך בעלויות של גוף תאורה. הדרך הראשונה היא בעלות הראשונית, עלויות הרכישה. ניתן למצוא גופי תאורה אטרקטיביים במחירים זולים. בטח היום כשניתן לבצע הזמנות דרך האינטרנט. הדרך השנייה היא בחירת גופי תאורה איכותיים שצריכת החשמל שלהם נמוכה אך היעילות אורית שלהם גבוהה. צריך לחפש גופי תאורה חסכוניים שאינם צורכים הרבה אנרגיה ולכן העלויות הן מאוד נמוכות. כך באופן שוטף העלות תהיה משתלמת.

טיפ רביעי – תחזוקה

כשרוכשים גוף תאורה, בין אם הוא קטן או גדול, לשולחן או לקיר ולכל מקום אחר, חשוב שיהיה פשוט וקל לתחזק אותו, לנקות אותו, יהיה קל לטפל בו על מנת שיהיה אפשר לשמור עליו ולהשתמש בו במשך שנים רבות.

קרני תכלת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}