י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לא לומדים לקח

טיפשים בכבישים על טורבו: כמה וותיק ככה פסול

נהג בן 45 סירב להיבדק במכשיר ינשוף. מבחינת החוק מי שסירב להיבדק נחשב שיכור ולכן הנהג נעצר והוגש נגדו כתב אישום. בן 75 פסול לנהיגה נעצר בפעם הרביעית. הנהג נכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום

טיפשים בכבישים על טורבו: כמה וותיק ככה פסול
רכב מוחרם ומושבת לחודשים צילום: דוברות המשטרה

לעברייני התנועה אין שום גבולות ואנחנו רואים את זה שבוע אחרי שבוע, אבל מתברר שלפעמים גם אין להם גבולות של גיל, כך, בשבוע שעבר במהלך פעילות אכיפה של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת נגב בכביש 60 סמוך למחלף שוקת, נעצר נהג לבדיקה ונמצא כי הנהג תושב שגב שלום בן 75 פסול לנהיגה ע"י בימ"ש בפעם הרביעית. כן, הרביעית. הנהג נעצר ונכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום. הרכב שלו הושבת לחודשיים, כי כנראה שגיל לא מהווה גורם מקל כשמדובר בעברייני תנועה מסוכנים.

ואם אתם חושבים שבזה סיימנו, טעות בידכם: בשבוע שעבר במהלך פעילות אכיפה של שוטרי ימ"ר אגף התנועה בחורה נעצר נהג בן 31 תושב המקום בבדיקה התברר כי הנהג פסול לנהיגה ע"י בימ"ש, הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. רכבו הושבת ל-30 יום.

האם המעללים של השבוע שעבר החלו והסתיימו ביישובי הדרום? חס ושלום. גם נהג בן 49 תושב טירה נתפס במהלך פעילות אכיפה של שוטרי ימ"ר אגף התנועה בטירה. בבדיקה התברר כי הנהג תושב המקום בן 49 פסול לנהיגה ע"י בימ"ש ורישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 2020, הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר, רכבו הושבת ל-60 יום.

כעת נשוב לדרום: במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת נגב, הבחינו השוטרים ברכב מזגזג ומסכן את משתמשי הדרך בכביש 310 סמוך למחלף להבים. עם עצירת הרכב עלה חשד לנהיגה בשכרות עקב ריח חזק של אלכוהול הנידף מפיו של הנהג, בבדיקה, האינדקציה נמצא 1200 מ"ג אלכוהול - אבל הנהג בן 45 מלקיה סירב להיבדק במכשיר ינשוף. מבחינת החוק מי שסירב להיבדק נחשב שיכור ולכן הנהג נעצר והוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר ולבקשת התביעה המשטרתית הוא נעצר ונפסל עד תום הליכים.

 

 

מהירות מופרזת נהיגה ללא רישיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}