י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
26 מותגי רכב

איפה המכוניות של טסלה? סקר אמינות בארה"ב

בסקר השתתפו 26 מותגי רכב מסוגים שונים והתוצאות במקומות הראשונים לא מפתיעות. אבל דווקא מי שבמקומות האחרונים הפתיע אותנו, וניתן לכם רמז: יצרנית רכב חשמלי מפורסמת יצאה בסקר הזה גרוע

איפה המכוניות של טסלה? סקר אמינות בארה"ב
לקסוס וטויוטה (בצילום) בראש סקר האמינות של קונסיומר ריפורט בארה"ב צילום: טויוטה

איזה יצרן רכב הוא האמין ביותר בשוק המשומשות? אם יש מדינה אחת שבה יש למונח הזה משמעות אדירה, הרי שזו ארה"ב, שם מכוניות משומשות נוסעות הרבה ולפעמים התנאים כוללים שלג, גשמים, בוץ וחום. הארגון שבודק את מידת האמינות של מכוניות וגם של מוצרים אחרים נקרא "קונסיומר ריפורט" והוא נחשב ארגון צרכנים בלתי תלוי כך שהכל (בכל האמור לערך של רכב משומש) תלוי בדברו.

הסקר האחרון של הארגון בדק בקרב 150,000 בעלי מכוניות את מידת האמינות של מכוניות מודל 2014 עד 2019 כשהנסקרים ענו על שאלונים אשר נגעו למספר גדול של תחומים, מבעיות בתיבת ההילוכים ועד סוללות רכב חשמלי. בסקר עצמו השתתפו 26 מותגי רכב מסוגים שונים והתוצאות במקומות הראשונים לא מפתיעות. אבל דווקא מה שבמקומות האחרונים הפתיע אותנו, וניתן לכם רמז: יצרנית רכב חשמלי מפורסמת יצאה בסקר הזה גרוע.

אז הרכב האמין ביותר מהשנים 2014 עד 2019 הוא לקסוס (מותג היוקרה מבית טויוטה) שקיבלה את הציון הכי גבוה במדד שביעות הרצון: 75. במקום השני נמצאת יצרנית שתמיד היה לה מוניטין של אמינות: טויוטה, עם 72 נקודות. במקום השלישי מאזדה עם 59 נקודות ואחריה אקורה (מותג היוקרה מבית הונדה) עם 55 נקודות. המקום השישי שייך לביואיק (של GM כמובן) שקיבלה ציון 47 נקודות ואחריה ואחריה ב.מ.וו עם ציון 46 נקודות. מקום שמיני הלך למותג שאנחנו מכירים: סובארו שקיבלה 46 נקודות ובמקום התשישי ניסאן עם 45 נקודות. המקום העשירי עשוי להפתיע רבים: מרצדס בנץ עם 43 נקודות.

בצד התחתי של הטבלה במקום ה-26 נמצאת קרייזלר שקיבלה 27 נקודות. במקום ה-25 נמצאת עוד אמריקאית: דודג' עם 28 נקודות. ובמקום השלישי מלמטה יש הפתעה חשמלית: טסלה קיבלה 30 נקודות בלבד ובמקום הרביעי מהסוף ג'יפ, שקיבלה 32 נקודות. ומי במקום החמישי מהסוף? ראם, עם 35 נקודות. ארבעה מהמותגים הנ"ל הם מבית סטלנטיס – למעט טסלה כמובן.

 

 

טויוטה הונדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}