י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נרצחו בשבי

סימני ירי והזנחה באופן שיטתי: כך אותרו החטופים

על גופותיהם של ששת החטופים שאותרו במנהרה ברפיח אתמול נמצאו סימני ירי בראש ובמקומות נוספים. מנתיחת הגופות עלה כי הם הוזנחו באופן שיטתי, והיו סימנים לפציעות קודמות. למעט מקרה אחד של סימני קשירה, לא נמצאו עדויות לעינויים

סימני ירי והזנחה באופן שיטתי: כך אותרו החטופים
מבצע לחילוץ גופות חטופים צילום: דו"צ

ששת החטופים שגופותיהם אותרו והושבו אתמול, הרש גולדברג פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלמוג סרוסי, כרמל גת, אלכס לובנוב הי"ד נמצאו עם סימני ירי בראש ובמקומות נוספים. כך עלה מנתיחת גופותיהם, בנוסף לתנאי ההזנחה שהיו ניכרים על גופם, כך דיווח אדיר ינקו באתר ווינט.

על פי הדיווח, נתיחת הגופות התרחשה לאורך כל הלילה, ולמעט אחד החטופים או החטופות שעליהם נמצאו סימני קשירה לא נמצאו עדויות לעינויים של החטופים. על פי מצב הגופות היה ניכר כי הם הוזנחו באופן שיטתי. בנוסף, היו אינדיקציות לפציעות קודמות של החטופים שנפצעו בעת החטיפה, שטופלו לאורך הזמן.

ששת החטופים, אורי דנינו, אלכס לובנוב, הרש גולדברג פולין, אלמוג סרוסי, עדן ירושלמי וכרמל גת, נחטפו מצפון הרצועה ובמהלך הזמן הועברו עד לרפיח שם נרצחו.

הבוקר פרסם דובר צה"ל כי צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו את גופותיהם של החטופים שנחטפו בשבעה באוקטובר, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. "לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות" נמסר.

דובר צה"ל מלמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}