י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הכפר הסמוך מכותר

מצוד נרחב אחר המחבלים שרצחו שלושה שוטרים: "נבוא עמם חשבון"

כוחות רבים משתתפים במצוד אחר המחבלים שפתחו באש לעבר השוטרים ונטשו את רכבם | מפכ"ל המשטרה בזירה: "יחד עם גופי הביטחון נבוא חשבון עם המחבלים, נעצור אותם, ננטרל אותם ונחסל אותם"

מצוד נרחב אחר המחבלים שרצחו שלושה שוטרים: "נבוא עמם חשבון"
זירת הפיגוע צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד הנרחב אחר המחבלים שביצעו הבוקר (ראשון) את פיגוע הירי, בו נרצחו שלושה שוטרים בעת שנסעו עם רכבם בכביש 35, סמוך למחסום תרקומיא שבאזור הר חברון.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי סייר בזירה לצידו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אני משוכנע שיחד עם גופי הביטחון נבוא חשבון עם המחבלים, נעצור אותם, ננטרל אותם ונחסל אותם", אמר לוי. "כך צריך לעשות. תפקידם של השוטרים היה לטפל במרחב הזה ולתת תחושת ביטחון לציבור. איבדנו את חייהם וזה בוקר קשה. אנו חזקים ונמשיך לתת את הביטחון".

במסגרת המצוד, כוחות צה"ל הטילו כתר על הכפר אידנא, אליו לפי החשד נמלטו המחבלים שרצחו את שלושת השוטרים - אישה ושני גברים. לפי הערכות, הירי בוצע לעבר מכונית השוטרים מרכב חולף, אותו המחבלים נטשו. מייד לאחר מכן הם נמלטו מהמקום.

"מדובר בפיגוע קשה מאוד, ראינו על תלולית בצד הכביש רכב עם סימני ירי, מהרכב חולצו 3 נוסעים, 2 גברים ואישה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א צוריאל אדרי ופראמדיק מד"א דוד דהן שהגיעו ראשונים למקום. לדבריהם, "גבר ואישה כבני 30 היו מחוסרי הכרה עם פגיעות ירי בגופם, הם היו ללא דופק וללא נשימה, נלחמנו על חייהם וביצענו פעולות החייאה וכעבור דקות בסיוע כח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותה של אישה כבת 30".

דוברות המשטרהבן גביר והמפכ"ל בזירת הפיגועצילום: דוברות המשטרה

"גבר כבן 50 שהיה גם הוא מחוסר הכרה סבל מפצעי ירי, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו למנחת המסוקים שם המתין מסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים סורוקה במצב אנוש תוך פעולות החייאה. הגבר השלישי  כבן 30 פונה למנחת ולצערנו שם נקבע מותו", הוסיפו אנשי מד"א.

חובש בכיר במד"א מרדכי עזרן ופאראמדיקית מד"א אפרת הירש, סיפרו: "מהרכב חולץ גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פצעי ירי הוא היה ללא דופק וללא נשימה הענקנו לו טיפול רפואי, נלחמנו על חייו ופינינו אותו למנחת סמוך לחבירה עם מסוק מד"א ולצערנו במנחת נאלצנו לקבוע את מותו."

 

פיגוע ירי הר חברון תרקומיא מלחמת חרבות ברזל מצוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}