י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"לשים מאחורי סורג ובריח"

אב החטוף שגופתו חולצה זועק: "גיבורי המקלדת, רצחתם אותנו משמונה בערב"

אלחנן דנינו, אביו של אורי דנינו הי"ד שגופתו חולצה מעזה, התייחס לשמועות שהופצו אתמול ברשתות החברתיות על רצח בנו: "בבקשה מכם, גיבורי המקלדת, תפסיקו, חדל... תפסיקו לאסוף נקודות רייטינג ועוקבים על גב של משפחות שכולות"

אב החטוף שגופתו חולצה זועק: "גיבורי המקלדת, רצחתם אותנו משמונה בערב"
אורי דנינו הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

אלחנן דנינו, אביו של אורי דנינו הי"ד שצה"ל הודיע הבוקר כי גופתו חולצה לצד חמש גופות נוספות, התייחס הבוקר בריאיון ל"גלי צה״ל" לשמועות שהתפשטו אתמול ברשתות החברתיות על רצח בנו. 

אלחנן פנה למפיצי השמועות: "בבקשה מכם, גיבורי המקלדת, תפסיקו, חדל! רצחתם אותנו משמונה בערב. חדל! אני מתחנן ומבקש למען משפחות אחרות, שלא יעברו את מה שאנחנו עברנו הלילה. תפסיקו לאסוף נקודות רייטינג ועוקבים על גב של משפחות שכולות". 

עוד המשיך האב השכול: "בבקשה, מדובר פה בחיים של אנשים! אני קורא לגורמי המדינה לטפל באנשים כאלה ולשים אותם מאחורי סורג ובריח". 

אורי דנינו הי"ד, בן 25 מירושלים, הוא בנם של עינב ואלחנן, אח בכור במשפחה של חמישה ילדים. תכנן להתחיל את לימודיו האקדמיים בהנדסת חשמל. ב- 7.10 נחטף מהמסיבה ברעים, מהמכונית שבה נהג כאשר חזר לסייע לאחרים לברוח ולהינצל. אורי היה ידוע כשאפתן, אוהב הבריות ואהוב על כולם. אוהב טבע ובעל ידי זהב.

הבוקר עידכן דו"צ כי צה״ל ושב״כ איתרו והשיבו אמש ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורס״ר אורי דנינו הי"ד לשטח ישראל. הם נחטפו בשבעה באוקטובר, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה.

אורי דנינו חילוץ גופות הפצת שמועות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}