ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
נקטפו באכזריות

השמות שמאחורי הבשורה הנוראה: ששת החטופים שגופותיהם חולצו

אורי דנינו מירושלים, אלכס לובנוב מאשקלון, אלמוג סרוסי מרעננה, הרש גולדברג-פולין, כרמל גת מתל אביב ועדן ירושלמי מתל אביב | קורות חייהם של החטופים הי"ד שגופותיהם חולצו אמש

השמות שמאחורי הבשורה הנוראה: ששת החטופים שגופותיהם חולצו
תמונות החטופים צילום: יונתן זינדל פלאש 90

ששת החטופים שגופותיהם חולצו אמש ממנהרה ברפיח:

אורי דנינו, בן 25 מירושלים. בן לעינב ואלחנן, אח בכור במשפחה של חמישה ילדים. תכנן להתחיל את לימודיו האקדמיים בהנדסת חשמל. ב- 7.10 נחטף מהמסיבה ברעים, מהמכונית שבה נהג כאשר חזר לסייע לאחרים לברוח ולהינצל. אורי היה ידוע כשאפתן, אוהב הבריות ואהוב על כולם. אוהב טבע ובעל ידי זהב.

אלכס לובנוב, בן 32 מאשקלון. בן לאוקסנה וגרגורי. מתגורר באשקלון. נשוי למיכל, להם ילד בן שנתיים ותינוק בן 5 חודשים שנולד בעודו בשבי. ב-7.10 אלכס נחטף מהמסיבה. מהעדויות עולה כי אלכס חילץ אנשים ורץ עם עוד מספר אנשים ביער בארי. 

אלמוג סרוסי, בן 27 מרעננה. בנם של יגאל ונירה ואחיה של עמית. בחור מלא חיים ואור שאהב לטייל בכל הארץ עם הג'יפ הלבן שלו והגיטרה. אלמוג נחטף מהמסיבה.

הרש גולדברג-פולין, בן 23. בנם של ג'ון פולין ורייצ'ל גולדברג, ואח בכור לשתי אחיות. נולד בארצות הברית ועלה לארץ עם משפחתו בגיל 7. נחטף מהמסיבה. 

כרמל גת, בת 40 מתל אביב. בתם של אשל וכנרת, אשר נרצחה במתקפת החמאס ב-7.10, ואחותם של אור ואלון. כרמל היא מרפאה בעיסוק, מלאת חמלה ואהבה ותמיד מוצאת את הדרך לתמוך ולעזור לזולת. כרמל אהבה לטייל לבדה ולפגוש אנשים חדשים. חטופים ששהו עם כרמל בשבי סיפרו שהייתה מלאך שומר עבורם.

עדן ירושלמי, בת 24 מתל אביב, בתם של שירית ומאור ואחותן של מאי ושני. בחורה עם שמחת חיים, מוקפת חברים ובעלת תחביבים רבים. ב-7.10 עבדה במסיבה ברעים.

החטופים הישראלים ברצועת עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}