ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
על כוחות הביטחון

פיגוע ירי בכביש 35 ליד חברון: שלושה נרצחו, מצוד אחר המחבלים

שני גברים ואשה נרצחו מירי לעבר רכב של כוחות הביטחון בכביש 35, סמוך למחסום תרקומיא. האש ככל הנראה נפתחה מרכב חולף, המחבלים נטשו אותו ונמלטו

פיגוע ירי בכביש 35 ליד חברון: שלושה נרצחו, מצוד אחר המחבלים
זירת הפיגוע צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

שלושה בני אדם נרצחו מירי על רכב של כוחות ביטחון ליד מחסום תרקומיא שמצפון לחברון. ככל הנראה מדובר על ירי מרכב חולף על כוחות הביטחון באזור.

ממד"א נמסר: בשעה 07:09 התקבל דיווח במוקד מד''א במרחב נגב, על 3 פצועים מירי בכביש 35 מזרחית למעבר תרקומיא., חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-3 פצועים, גבר ואישה כבני 30 במצב אנוש וגבר כבן 50 במצב קשה. בהמשך עדכן מנכ"ל מד"א כי נקבע מותם של השלושה בפיגוע.

דובר צה"ל מסר מוקדם יותר: מחבלים פתחו בירי לעבר רכב של כוחות הביטחון בצומת אידנא תרקומיא שבחטיבת יהודה. בנקודה שלושה פצועים בדרגות פציעה שונות. בהמשך כאמור נקבע מותם.

הכביש נחסם לתנועה מצומת העוקפים, וכוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים, בצה"ל נערכים לכניסה לכפר אידנא הסמוך לזירה.

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל⁩: "לצערנו גם הבוקר אנחנו חווים פיגוע קשה על אוטובוס באזור תרקומיא, שמצטרף למכוניות התופת בשבת ולמטען שהופעל בשבוע שעבר במזרח גוש עציון. חייבים להקדים ולצאת למבצע טיהור קיני הטרור בנפת חברון והסביבה. אסור שהטרור ירים ראש. אני שולח רפואה שלמה לפצועים ומחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".

פיגוע ירי חברון תרקומיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}