י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מצבם יציב

פשיטה דרמטית: חיילים אמריקאים נפצעו במבצע לחיסול 15 מחבלי דאעש

המבצע בעיראק הביא להרס של ארבעה מקומות מסתור של המדינה האסלאמית, כך אמרו גורמים רשמיים. כל החיילים האמריקנים הפצועים במצב יציב. המחבלים נראו מוכנים לקרב, והיו חמושים בכבדות בנשק רב, כולל רימונים וחגורות נפץ לפיגועי התאבדות

פשיטה דרמטית: חיילים אמריקאים נפצעו במבצע לחיסול 15 מחבלי דאעש
פעילי דאעש צילום: טלגרם ג'יאדיסטי

חיילים אמריקאים פשטו במבצע דרמטי במערב עיראק לפני מספר ימים, במעוזי דאעש, לפחות 15 לוחמי המדינה האסלאמית חוסלו. שבעה חיילים אמריקאים נפצעו, כך דיווח ה'וושינגטון פוסט', מצבם של כולם יציב.

מפיקוד מרכז ארה"ב, המתאם את הפעילות הצבאית האמריקאית בכל המזרח התיכון, נמסר כי המבצע נערך ביום חמישי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, ונועד "לשבש ולדרדר את יכולת ארגון הטרור לתכנן ולצאת לפיגועים בעיראק ומחוצה לה. כוח הפשיטה, המורכב ממספר לא מוגדר של אנשי צבא אמריקאים ועיראקים, פגע במנהיגי דאעש". גורמים אמריקנים אמרו כי 15 לוחמי דאעש נהרגו. זהותם תפורסם לאחר בדיקת DNA.

גורמים עיראקים אמרו כי המבצע ביום חמישי החל בשעה 4 לפנות בוקר,כוחות ארה"ב יחד עם כוחות עיראקים, פשטו על ארבעה מקומות מסתור מאובטחים ומוסוים מאוד.

בשל הקושי הגיאוגרפי של האזור וכדי לוודא שהאויב מופתע, בוצעו תקיפות אוויר רצופות על כל המקומות. גורמי צבא ארה"ב אמרו כי המחבלים נראו מוכנים לקרב, והיו חמושים בכבדות בנשק רב, כולל רימונים וחגורות נפץ לפיגועי התאבדות.

העיראקים אמרו שכל ארבעת מקומות המסתור של דאעש נהרסו יחד עם הנשק והתחמושת של לוחמי דאעש, וכי נתפסו מסמכים, מחשבים וטלפונים.

דאעש עיראק ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}