י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מהומות בקפלן

הפגנת השמאל: גז מדמיע, מהומות בין מפגינים, וחסימת כביש

עימותים אלימים בין מפגינים לשוטרים בקפלן. איילון דרום נחסם לזמן קצר. עימותים בין המפגינים עם מפגיני ימין שהגיעו למקום. עינב צנגאוקר, אימו של מתן, קראה בהצהרה היום: "מתן שלי נחטף בחיים, אבל ראש הממשלה והקבינט החליטו לגזור על בני גזר דין מוות"

הפגנת השמאל: גז מדמיע, מהומות בין מפגינים, וחסימת כביש
אילוסטרציה צילום: מחאת קפלן

הפגנה בעד עסקת החטופים מתקיימת הערב ליד הקריה בתל אביב. בני משפחות חטופים קראו לראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הקבינט כי הם "גזרו גזר דין מוות" על החטופים. במהלך ההפגנה, החלו עימותים בין מפגינים לכוחות המשטרה, נטלי צנגאוקר, אחותו של החטוף מתן צנגאוקר, נדרסה על ידי פרש משטרה ופונתה לקבל טיפול רפואי בבית החולים, כך דווח בכאן 11.

עינב צנגאוקר, אימו של מתן, קראה בהצהרה היום: "מתן שלי נחטף בחיים, אבל ראש הממשלה והקבינט החליטו לגזור על בני גזר דין מוות! למעט שר הביטחון שהיה צדיק אחד בסדום - נתניהו והשפוטים שלו בקבינט החליטו לטרפד את העסקה באמצעות ספין פילדלפי".

בווינט דווח כי קבוצת נערים תומכי ימין הגיעו למקום, צעקו "בן גביר" והתעמתו עם המפגינים נגד הממשלה. מפגינים טענו שהנערים ריססו עליהם גז מדמיע. לקראת השעה 22:45 חסמו מפגינים לזמן קצר את נתיבי איילון לכיוון דרום מתחת לתחנת סבידור.

כמה מאות מפגינים הגיעו להפגין היום גם בקיסריה ליד מעון ראש הממשלה. המפגינים קראו לראש הממשלה להתפטר ובמקביל ללכת לעסקה לשחרור החטופים. המפגינים צעקו: "אשם", "בושה", "בנה את החמאס", "הם חוזרים בארונות והוא בונה סביבו גדרות", "הוא מקריב את החטופים בשביל ממשלת הדמים", "הדם על הידיים של הממשלה" ועוד, כך דווח בישראל היום.

 

 
קפלן הפגנה ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}