י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שביתה בפתח

ארגון המורים העל-יסודיים הודיע: "מחר לא יתקיימו לימודים"

ארגון המורים העל-יסודיים רן ארז הודיע כי ארגון המורים משבית את הלימודים בתיכונים, שהיו אמורים להיפתח מחר. "ארגון המורים משבית את שנת הלימודים תשפ"ה. לכן מחר, לא יתקיימו לימודים" נמסר למורים

 ארגון המורים העל-יסודיים הודיע: "מחר לא יתקיימו לימודים"
כיתה/בית ספר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ניסיון אחרון למנוע שביתה בתיכונים מחר, ב-1 בספטמבר אבל הסיכויים אפסיים: שר החינוך יואב קיש זימן לפגישת חירום את יו"ר ארגון המורים רן ארז, את יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס ואת הממונה על השכר במשרד האוצר אפי מלכין - אבל זו היא תתקיים רק ב-23:00 בלילה, והסיכויים לפריצת דרך נמוכים מאוד, כך דווח בווינט.

יו"ר ארגון המורים רן ארז, הבהיר כי "שום דבר לא יוכל לעצור את השביתה. אם מישהו חושב שב-23:00 בלילה ערב לפני 1 בספטמבר יפתרו את הבעיות, הוא טועה. אם הבעיות ייפתרו תוך יומיים-שלושה, נשקול מחדש. השביתה הזו צודקת", הוא אמר.

הודעה חדשה ששלח הערב ארז כמעט סתם את הגולל על האפשרות לביטול השביתה הערב: "מורות ומורים יקרים. כפי שנאמר בסרטון שנשלח אליכם אתמול, ארגון המורים משבית את שנת הלימודים תשפ"ה, לכן מחר, לא יתקיימו לימודים". 

אם לא יימצא פתרון ברגע האחרון, מחר יושבתו הלימודים בכיתות י' ומעלה. בנוסף ישבתו גם מורים מכיתות ז'-ט' שמלמדים בבתי ספר שש-שנתיים, וכן מורים בכיתות ט' בתיכונים שבהם קיימת חטיבה עצמאית. ולא רק אותם תלמידים צפויים להישאר בבית. בווינט דווח כי ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן הודיע כי לא יפתח את שנת הלימודים בבתי הספר של המפונים. 

בתי ספר שביתה רן ארז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}