י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
מאבק בטרור

אנטישמית ששיבחה את ה"הסתננות המדהימה ב-7 באוקטובר" נעצרה בבריטניה

פעילה פרו פלסטינית שכתבה על "הסתננות מדהימה ב-7 באוקטובר" של חמאס לעוטף עזה, נעצרה בסוף השבוע על ידי היחידה ללוחמה בטרור בבריטניה. משפחתה של שרה וילקינסון טוענת שהיא נעצרה בגלל "תוכן שהיא פרסמה באינטרנט"

אנטישמית ששיבחה את ה"הסתננות המדהימה ב-7 באוקטובר" נעצרה בבריטניה
מחבלים פורצים לישראל בשבעה באוקטובר צילום: צלמי פלאש90

משטרת הלוחמה בטרור עצרה את הפעילה הפרו-פלסטינית שרה וילקינסון בשל האשמות הקשורות לפרסומים שלה באינטרנט, אשר לכאורה הביעו תמיכה בארגוני טרור שהוצאו מחוץ לחוק בבריטניה.

וילקינסון תיארה בעבר את התקפות חמאס בישראל ב-7 באוקטובר כ"הסתננות מדהימה", וטענה ששורה של פוסטים המעוררים ספקות בהיקף השואה הנאצית שנכתבו בשמה, לא באמת נכתבו על ידה.

משפחתה מסרה כי היא עצורה בגלל "תוכן שהיא פרסמה באינטרנט". 12 שוטרים ובלשים פשטו על הבית שלה, והם החרימו את כל המכשירים האלקטרוניים שלה.

ב-7 באוקטובר, פרסמה וילקינסון: "חיל האוויר של חמאס מפרסם את חדירתם המדהימה דרך האוויר להתנחלויות הישראליות הבלתי חוקיות בעוטף עזה".

צילום מסךהציוץ של ווילקינסון בשבעה באוקטוברצילום: צילום מסך

וילקינסון, שכותבת ברשת MENA Uncensored האנטי-ישראלית, פרסמה מאז מספר רב של הודעות פרו-חמאס ב-X כולל ניחומים ל"מנהיג החמאס והגיבור איסמעיל הנייה" לאחר שחוסל באיראן, כך דיווח העיתון היהודי הבריטי 'ג'ואיש ניוז'.

בהצהרה מוקדם יותר החודש שיבחה רשת MENA את וילקינסון על תמיכתה ב"התנגדות הפלסטינית ופרסום לעולם של מה שקורה באמת בעזה ובגדה המערבית".

לאחר שהופיעו פוסטים מ-2016 ו-2017 שבהם ווילקנסון טענה שעובדות סביב השואה "הופרכו" היא טענה שהיא קורבן של מסע הכפשה של מישהו שהקים חשבון מזויף.

ווילקינסון מעורבת גם בקבוצת Palestine Action האנרכיסטית שפעיליה פורצים למשרדי אלביט בבריטניה מדי פעם וגורמים שם נזק בטענה שהחברה מייצרת נשק לישראל, ומופיעה באחד מסרטוני הקבוצות.

ביום חמישי האחרון הודיע ארגון Palestine Action כי מייסד הארגון ריצ'רד ברנרד מואשם בשלושה אישומים בגין שני נאומים שנשא. הוא מואשם בתמיכה בארגון אסור לפי חוק הטרור ובעידוד "פעילות פלילית".

שרה ווילקינסון בריטניה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}