י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
תומכי טרור

נחשף: עשרות דיפלומטים פלסטינים חגגו את ה-7 באוקטובר

עשרות דיפלומטים פלסטינים חגגו את טבח ה-7 באוקטובר. השגריר האמריקאי לשעבר בישראל דניס רוס, סיפר כי מדובר בהוכחה לכך שהרש"פ "מאמצת את הרעיונות והרטוריקה של חמאס" בניסיון להיות רלוונטיים. סגן ראש הנציגות הפלסטינית לאיחוד האירופי, כינה את הטבח "הרואי"

נחשף: עשרות דיפלומטים פלסטינים חגגו את ה-7 באוקטובר
מחבלים בגבול עזה בשבעה באוקטובר צילום: צלמי פלאש90

עשרות דיפלומטים פלסטינים באו"ם, ברחבי אירופה וברחבי העולם חגגו את המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר, השוו את ישראל לנאצים או אמרו הצהרות מטרידות אחרות, כך חושף העיתון היהודי הבריטי 'גואיש כרוניקל'.

הממצאים מעלים שאלות קשות לגבי הלגיטימיות של פקידי הרשות הפלסטינית. הרשות הפלסטינית צפויה לקחת חלק בשלטון בעזה לאחר המלחמה ולסייע בבניית פתרון שתי המדינות.

ראיות שנאספו על ידי חוקרים מקבוצת GnasherJew חשפו פרטים מטרידים מפעילות המדיה החברתית של שגרירים, פקידים אחרים ואפילו חשבונות שגרירויות פלסטיניות.

ניתוח של מאות פוסטים מיותר מ-30 פרופילים התגלה כי דיפלומטים בכירים השוו חיילים ישראלים לנאצים, ותמכו בפעולות הטרור של חמאס ודוגלים במחיקת ישראל.

ההצהרות המטרידות ביותר החלו ב-7 באוקטובר עצמו. חסן אלבאלאווי, סגן ראש הנציגות הפלסטינית לאיחוד האירופי, כינה את הטבח "הרואי", עאדל אטייה, השגריר הפלסטיני באיחוד האירופי, תיאר את המחבלים כ"אנשים אדירים". חולוסי בסאיסו, דיפלומט פלסטיני באו"ם, שיתף מפה של המזרח התיכון ללא ישראל. "פלסטין כמו שהיא צריכה להיות," הוא כתב.

"הממצאים שלנו מטרידים מאוד", אמר לעיתון דובר ארגון GnasherJew, שחקר את הדברים ואסף את המידע ממקורות פתוחים. "דיפלומטים רבים נמצאו תומכים בגלוי בטרור והשמיעו הערות אנטישמיות. היקף הנושא הזה הוא משמעותי. לא יעלה על הדעת שאנשים שמונו לייצג את פלסטין על הבמה הבינלאומית נוהגים בהתנהגות כזו. אנו קוראים לסילוקם המיידי מתפקידם ולגירושם ממדינותיהם המארחות".

השגריר האמריקאי לישראל לשעבר דניס רוס, ולשעבר יועץ למזרח התיכון לכמה ממשלים בארה"ב, אמר על הממצאים: "הרשות הפלסטינית לא יכולה לעשות זאת בשני הכיוונים; הם לא יכולים לטעון שהם בעד שלום ואז לתמוך במה שחמאס עשה".

ב-7 באוקטובר, שגריר הרשות הפלסטינית באיחוד האירופי, עאדל אטיה, פרסם בערבית בפייסבוק: "חופש ושבירת עריצות אלה האנשים האדירים. זו הדרך היחידה לחופש ולמשא ומתן בסופו של דבר, לא הפוך".

בחשבון הפייסבוק הרשמי של השגרירות הפלסטינית בקפריסין נכתב ב-7 באוקטובר "הפלסטינים פרצו דרך בהתרגשות רבה". החשבון פרסם שוב ושוב תמונות של יהודים מתים מהשואה ופלסטינים בעזה מאז 7 באוקטובר. באחת הפעמים הוא השווה בין מעצר חשודים בטרור ליחס ליהודים במהלך השואה. "ההיסטוריה לעולם לא חוזרת על עצמה, כפי שרוב האנשים חוששים", נכתב, "אנשים בדרך כלל חוזרים על ההיסטוריה".

השגרירות הפלסטינית בטנזניה פרסמה סרטון שנראה כמכחיש כל בסיס לקיומה של ישראל. הוא כלל את המשפט: "פלסטין שייכת לערבים באותו אופן שאנגליה שייכת לאנגלים או צרפת לצרפתים".

ב-9 באוקטובר, השגריר במוזמביק, פאיז עבדולג'וואד, כתב: "אם אתה שותק כשישראל הורגת פלסטינים תשתוק כשהפלסטינים מגנים על עצמם".

מלחמת חרבות ברזל דיפלומטים פלסטינים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}