י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
מאות כדורים

תיעוד דרמטי: המסתערבים נתקלים - ומחסלים את ראש התארגנות הטרור של חמאס בג'נין

מסתערבי מג"ב איו"ש שפעלו בלב מעוז הטרור בג'נין, חיסלו הלילה את וסאם חאזם, ראש התארגנות הטרור של חמאס בעיר | "הוא ירה עלינו, תפרוק": תיעוד דרמטי מרגעי החיסול | מפקד מג"ב: "ידעו כל אויבנו שידנו הארוכה תגיע אליהם"

תיעוד דרמטי: המסתערבים נתקלים - ומחסלים את ראש התארגנות הטרור של חמאס בג'נין
הכוחות בפעולה בג'נין צילום: דוברות המשטרה

וסאם חאזם, ראש התארגנות הטרור של חמאס בג׳נין, חוסל הלילה במהלך המבצע של צה"ל, שב"כ ומג"ב בצפון השומרון. בשעות האחרונות זיהו הכוחות חוליית מחבלים ובראשה ראש ההתארגנות כשהם בתוך רכב.

בתיעוד דרמטי שפרסמה המשטרה ממצלמות הרכב והקסדה, נראים מסתערבי מג"ב איו"ש כשהם נתקלים ברכב ומחסלים את ראש התארגנות בג׳נין. מפקד מג"ב שיבח את המסתערבים.

לאחר הזיהוי, מסתערבי מג"ב איו"ש בהכוונה מודיעינית של שב״כ, חיסלו בחילופי אש את וסאם חאזם. חאזם היה מעורב בביצוע והכוונת פיגועי ירי ומטענים וקידום פעילויות טרור נוספות במרחב יהודה ושומרון.

תיעוד ממצלמות הרכב והקסדה של מסתערבי מג"ב איו"ש צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות המסתערבים ואמר: "שילוב הזרועות בין כוחות הבטחון של מדינת ישראל ובהם מג״ב, צה״ל ושב״כ מהווה שובר שווין בלחימה בטרור. גם הבוקר כוח של המסתערבים של מג"ב איו"ש פעל בלב מעוז הטרור ג׳נין וחיסל מבוקש בכיר בארגון החמאס. 

ידעו כל אויבנו שידה הארוכה של מערכת הביטחון של מדינת ישראל תגיע אליהם, בכל מקום ובכל זמן אשר ידרש, אף מחבל איננו חסין בפני עוצמתה של מדינת ישראל".

זמן קצר לאחר מכן, כלי טיס של צה״ל חיסל שני מחבלים נוספים בזמן שניסו להימלט מהרכב שבו היו עם חאזם. המחבלים, מיסרה משארקה ועראפת עאמר, הינם פעילי טרור של חמאס בג׳נין אשר פעלו תחת וסאם חאזם והיו מעורבים בפיגועי ירי במרחב התפר לעבר ישובים ישראלים.

 

ג'נין חמאס מלחמת חרבות ברזל וסאם חאזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}