י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
חוסלו מאות מחבלים

אוגדה 98 יצאה מהרצועה: חילצה גופות חטופים והשמידה מנהרות | צפו בהרס הרב

צה"ל הודיע היום על סיום פעילות אוגדה 98 בחאן יונס שבדרום הרצועה. הכוחות פעלו בעיר במשך כחודש, חילצו את גופותיהם של שישה חטופים, השמידו מנהרות שאורכן כשישה קילומטרים וחיסלו יותר מ-250 מחבלים | צפו בתיעודים מההרס במרחב

אוגדה 98 יצאה מהרצועה: חילצה גופות חטופים והשמידה מנהרות | צפו בהרס הרב
ההרס הרב ברצועה צילום: צילום מסך

כוחות אוגדה 98 השלימו את הפעילות האוגדתית במרחב חאן יונס ודיר אל באלח במקביל לאחר כחודש של תמרון בעל ובתת-קרקע. במסגרת הפעילות הכוחות חיסלו למעלה מ-250 מחבלים והשמידו עשרות תשתיות טרור.

ההרס הרב בחאן יונס צילום: רשתות חברתיות ערביות

יחידת יהל"ם וצוותי הקרב של חטיבה 7 והצנחנים איתרו והשמידו 6 מנהרות שאורכן מגיע לכ-6 קילומטרים של תוואי תת-קרקעי. בחלק מהמנהרות אותרו מתחמי שהייה של מחבלים, אמצעי לחימה ומחבלים שחוסלו.

השמדת המנהרות צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבה 7 נלחמו במרחב חאן יונס ובדיר אל באלח, איתרו אמצעי לחימה והשמידו עשרות מארבים ומתחמי לחימה. כוחות גדוד 77 פשטו על מוצב מרכזי של ארגון הטרור חמאס במרחב דיר אל בלאח ואיתרו בו אמצעי לחימה, משגר רקטות ומסמכי מודיעין. בשיתוף יחידת יהל"ם אותר והושמד תוואי תת-קרקעי שהיווה חלק מרשת הלחימה של מחבלים במרחב המתחם.

פעילות בכוחות בדיר אל בלח צילום: דובר צה"ל

בנוסף, במבצע משותף של כוחות הצנחנים עם יחידת יהל"ם ב-19 באוגוסט חולצו גופותיהם של החטופים יגב בוכשטב, אלכסנדר דנציג, אברהם מונדר, יורם מצגר, נדב פופלוול, וחיים פרי הי"ד.

פעילות הכוחות בחאן יונס צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבת הצנחנים נלחמו בשכונת 'חמד' שבמערב חאן יונס ובשכונת המזרחיות של העיר. הכוחות, פעלו במרחב צפוף ובבניינים רבי קומות. כוחות האוגדה נערכים להמשך הלחימה ברצועת עזה.

רפיח חאן יונס מלחמת חרבות ברזל מנהרות החמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}